Alice In Wonderland- Alenka v říši divů-hodnocení

6.2.12



O filmu jsem čerpala z ČSFD, názory dole↓ jsou moje, s negativními názory komentujících na ČSFD nesouhlasím
Režie:
Hudba:
Hrají:


Na začátek nějaká čísla: natočeno v roce: 2010 
                                                  délka filmu: 104 min
                                                  rozpočet: okolo 200 milionů dolarů
                                                  tržby celosvětově:1,024,299,722 dolarů (neuvěřitelné)
                                                  natačení filmu: 40 dnů 
                                                  ČSFD.cz: 70% úspěšnost, 259. nejoblíbenější film
Zajímavosti: Amanda Seyfried a Lindsay Lohan se ucházely o roli Alenky. 
                       Pro natáčení Srdcové královny, kterou hraje Helena Bonham Carter, byla použita speciální kamera s    vysokým rozlišením o 4 000 řádcích zvaná Dulsa. Jen tak bylo možné v postprodukci královně nafouknout hlavu na dvojnásobek a neztratit kvalitu.
                       Johny Depp uvedl, že oranžové vlasy Potrhlého Kloboučníka jsou důsledkem otravy rtutí, ke které kdysi při používání chemikálií k výrobě klobouků skutečně docházelo. Volbou nejrůznějších líčidel a kostýmů pak Depp a Burton potrhlost této postavy ještě více zvýraznili a zároveň vytvořili celou škálu Kloboučníkových nálad.
                      Helena Bonham Carter musela každé ráno v maskérně vytrpět tři hodiny, než se z ní stala vznětlivá Srdcová královna.
                       Film Tima Burtona překonal v návštěvnosti za první týden dosavadní rekord Cameronova Avatara - ten začal s 77 miliony dolary, Alenka v říši divů má po prvním víkendu 116,3 milionu dolarů.
ŠKLÍBA, ůžasnej!
Kloboučník (Johny Depp), skvěle zahrané

Můj názor: Film jsem viděla jednou v kině a jednou doma, ale ne proto, že by se mi nelíbil, ale protože jsem vždycky zapomněla zkouknout. Když jsem ho viděla poprvé, tak mě film naprosto uchvátil. A nebylo to jen tak. Protože dnes při koukání jsem se zase ani jednou nenudila a sevřelo mě to do drápů uchvácení, napětí a dobrodružství. Film má naprosto skvělé efekty, herce i příběh, který je sice podle knihy, ale i tak je podle mne trošku originálnější. Herecké výkony jsou naprosto vyrovnané , každý pobaví a potěší. Zvířátka jsou taky zajímavá. U každého jsem si zezačátku udělala názor, ale během filmu se většinou názor pozměnil. K lepšímu. Nevím o jakém herci napsat dřív, protože, jak jsem řekla dříve, jsou vyrovnané. Film doporučuji, jak při depce, tak při dobré náladě. Určitě si to nenechte proklouznout.  Zaslouží si to Váš zájem. Film má podle mě : 10/10 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images