Hello girls! And boys?

4.2.12

Asi bych Vás zde chtěla přivítat, protože nechci být nezdvořilá. Ahoj, jmenuji se Veronika. Ale prosím berte mě jako Verču;). Je mi 16, ale na konci března mi bude 17. Juchů. Mám hrozně ráda kočky všeho druhu:D. Nejsem blázen to néé. No možná. Miluju svýho kocourka Macka, protože je to hroznej zabiják. To, ale příště:). Jinak hrozně ráda čtu. V podstatě přečtu všechno, kromě romantickej slátanin. Omlouvám se milovnicím a zastánkyním těchto žánrů, jak v knížkách, ale i ve filmech, já je prostě nesnáším. Ale přiznám se Remember me mě fakt dojalo. No a co Vás možná překvapí a Vy se zděsíte, až Vám vlasy zblednou, JÁ NAPROSTO ODDANĚ MILUJU HORORY. Ale zase ne všechny. Musí to mít patu a hlavu, že ano. Teda hlavu a patu:D. Jinak jsem asi nezajímavá a nevýrazná v tom jak vypadám, ale krutá a drsná v tom, co říkám:). Ale jen když si to někdo zaslouží a mele dokola nesmysly, který já prostě neuznávám a nevěřím jím. Ale na druhou stranu se ráda zamyslím jestli náhodou ten člověk nemá pravdu nebo aspoň částěčně:) Tak tohle asi o mě není všechno, ale to poznáte v průběhu. Děkuju kočky, pokud jsem Vás zaujala nebo rozhořčila. Vše se počítá. Další článek bude o tom, co budu dávat sem na blog:) Nunu obrázek:)

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images