Zdržování od povinností

4.2.12

Prostě budu  nejlepší  trapná a budu dělat to, co ostatní. Haha. Nebudu tu moc často, ale dost často, aby jste třeba neumřely (to tvrdý y-od teď čekám, že to čtou jen holky:Dnejsem debilní.možná) na nudu, protože zrovna nebudu zde:DNe já si dělám srandu. Normálně si tolik nevěřim, ale proto Vás možná můžu bavit svojí trapností:DJooo a tenhle článek vlastně měl bejt úvod do blogu, co?:D Shit. Dobře už se pomalu dostávám k tomu nejlepšímu. Víte, co mě baví? Když píšu deseti a ono to pak ubíhá rychlejš než dvouma:D. So, bude tu nějaký testování kosmetiky, přiblblej deníček, co zrovna nedělám dělam, moje trapný oblečení (já sem na tom fakt bídně, nemam tolik peněz bohužel, a na brigádu si netroufnu, ale třeba v létě..), nějaký inspirajšns a nevim, co ještě dál. Já se Vám nedivim, že přeskakujete, připadam si jak blbka, co se snaží, bejt cool a vtipná. Ale, co nedokážeš na živo, udělej na internetu. Hnusná doba. Máte rády růžovou?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images