Rihanna a její oblečení

4.2.12



Takže začnu tim lepším:). Akorát možná budu špatnej posuzovatel, protože Rihannu mám hrozně ráda:) Takže oblečení, co se mi líbí:
1)-Červená síla.↑Ta červená na šatech dodává krásný kontrast k jejím modře zbarveným stínům ( neprosto fandím kombinaci modré a červené) a k černým vlasům. Vlasy zvolila docela obstojně, akorát to chtělo možná víc zvednou do výšky. A jako kdyby mi zde něco malinko chybělo. Buď psaníčko nebo aplikace na botkách. Ale jinak je to naprosto skvělej outfit:)8/10

2)-Oranžovo-růžovo-červená-krása-.Na ←levé straně vidíme to, že skoro nikdo jiný by si tenhle
outfit nemohl dovolit. Jen božská Rihanna. Její už tak vysoká
postava vypadá o dalších 10 cm vyšší a hubenější. Nejvíc ovšem
miluji její vlasy. Ty by měla nosit dalších 20 let ne-li víc. Ta blonďatá 
neni to pravé-ořechové. Připadá mi její tělo nějak moc čokoládově 
a barva na vlasech moc platinově. Uvidíme i na dalších fotkách.
Možná by se mi líbila víc medovější.Ovšem, co se mi nelíbí jsou ty boty 9/10.
3)Punkatý overal. No nemůžete říct, že je to hnusný nebo prostě něco negativního. To je něco, tak krásnýho! Přála bych si mít příležitost-postavu-peníze, abych to mohla nosit. A zase její ňuňu kukuč a ty VLASY. Prostě je to božský a krásně skvělý 10/10.
4)Šaty bíle, s krajkou našívané←. Ty šaty jsou hezký. ALE! Vadí mi ten cancour napravo. Měli tam dát buď to řasení (což by byla lepší možnost) nebo je nechat jako minišaty. Ale ten cancour bych nechala pod kolena. Ale pod kolena max. 5cm. A dala bych k tomu jiný botky. Bez špičky 8/10.


Teď ty temnější chvilky:
5) Slepě navržené, později ušité něco↓. Takže, co na to říct. Je to hrozný. Je tak záclona, růžová vložka a nevim co ještě. No naprosto šílený.-18946/10
6)Hnus fialovej. No tak, jako smysl a význam sem nepochopila. Přejetá ovčí vlna, jejíž majitalka ovce si dala houbičky nebo LSD.  Naprosto hnusný...To si radčí vezmu fialovej svetr nebo svetr z ovce:DPane bože. Ale kalhoty a doplňky se mi líbí. Boty radši nevidím. A kabelka je nevim jaká. Pořádně ji nevidím 3/10.

7) Mhmm černý triko O_o←. To tričko je hrozný. Kdyby si nechala tu  "podprsenku" tak by to bylo velmi zajímavý a ne tak debilní. Kalhoty nejsou nic moc. Takový to roztrhej je, aby vypadaly mladistvě a IN. Botky budou určitě hrozně hezký. Aspoň, tak vypadají. A psaníčko se k oblečení nehodí. Vlasy jsou skvělý. Akorát nějak moc objemný...ale ta barva.No takže dávám 4/10 


Tak to byl můj skromný názor. A co vy? Líbí se Vám outfity Rihanny? A souhlasíte semnou ohledně článku?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Rihana ad 5

    Ty polštáře na šatech má pro větší pohodlí, ten na rameni pro souseda vedle na židli. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images