Ringer a Škola noci (knižní tip)

5.2.12

Takže teď stahuju zrovna třetí díl seriálu Ringer. Hrozně se na něj těším, protože Sarah Michelle Gellar je skvělá herečka. Vybírá si blbý role (kromě Buffy, přemožitelka upírů♥), ale stejně hraje dobře. A navíc seriál je dobře oceňovaný, tak snad to vtáhne i mě. No a jinak dneska? Nic zajímavýho. Začla jsem číst Školu noci a vypadá to víc než nadějně, že se do knížky zamiluju. Už jsem na +-100 straně a těšim se až budu číst i zítra. Trochu mě vadí, že ta holka je nějaká víc konzervativní, ale myslim, že přestane být po tom, co jsem slyšela. Vyspí se s učitelem:D. Hned, co jsem to slyšela od kamarádky-spolužačky (půjčila mi ty knížky, 3 díly), jsem tak jako začla přemýšlet, jestli je třeba na mojí škole učitel, co se vyspal nebo prostě něco "zažil" se studentkou. Takový...na zamyšlení:DNo a jinak dnes nic zajímavého.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images