Hair

8.3.12

Jak si vlastně umýváte své vlasy? Kolikrát do týdne? Jednou nebo třikrát?
 Já to dělám takhle:
1)Před umytím (když si vzpomenu) si učešu vlasy, protože mě nebaví je lovit po vaně. Navíc se vlasy zbaví přebytečných produktů a mytí je pohodlnější a kratší. Další plus je, že pokud používáte kondicioner nebo masku, a pak si vlasy rozčesáváte ( vždy jen hřebenem s širokými zuby a velkými mezerami), tak si je zbytečně nevytrháte. Znáte to za mokra se trhají podezřele dobře. A to je škoda.
2) Vlasy ze začátku myju teplejší vodou, protože se v ní lépe rozpustí mastnota z vlasů. Já vím zní to nechutně:D. Poté si do rukou nanesu šampon s trochou vody a udělám si "pěnu". Pěna to ještě zcela není, ale prostě něco mezi pěnou a emulzí. Potom si šampon nanesu nahoru, do stran a dolu. Krouživými pohyby se snažím napěnit šampon a odstranit mastnotu a všechno nepotřebné:D. Poté jemně drbu okolo uší, protože tam se mastnota uvolňuje nejvíc (díky teplu v těchto místech). Poté nechám působit asi půl minuty a pak smyju( to je fakt divnej tvar slova:D). Nanesu podruhé a nejvíc umejvám okolo pěšinky a vepředu kolem obličeje. Opět smyju. Jo a hlavně nezapomeňte na prameny! Na nich se usazuje hrozně moc prachu a stylingových přípravků;)
3) Nanesu kondicionér X nanesu masku (Tip: Používám masku Syoss na barvené vlasy. Jsou po ní skvěle hladké vlasy). Masku používejte podle svého uvážení. Kondicioner ani masku nepoužívejte na horní čtvrtku vlasů, protože potom mají vlasy tendenci se mastit mnohem víc a navíc mohou být uplácné a "nevzdušné". Masku požívám, kdy se mi zachce. Nemám to nějak určené:). Vezmu hřeben a pomalu rozčesávám od spodku, protože se tím vytrhá méně vlasů a je to pohodlnější (vlasy se necuchají). Poté smyju a nakonec své vlasy opláchnu studenou vodou.
O mém sušení vlasů napíšu příště nebo nikdy. Stejně vás to asi moc nebude bavit. Ale uvidíme:)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ptáčátko,
    takovýhle články mám ráda. Vlasy si meju třikrát do týdne a suším bez fénu, přirozeně.
    Fandím tvýmu bločku ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee děkuju Vivi. Moc jsi mě potěšila. Já si je meju dvakrát:Da celkem to stačí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasy myju 3-4x týdně, fénuju, nepoužívám masky, kondicionér zřídka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych asi umřela mýt si vlasy a potom je foukat 3-4x týdně:D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images