Klávesnice UMAX BL741 LUMI

7.3.12

Pomocné klávesy


Tuhle klávesnici máme teprve chvilku, ale musim uznat, že jí mám docela ráda. Krásně (intenzivně) svítí a píše se s ní dobře.


Barvy: Jsou tam všechny RGB barvy a každá má osm intenzit   podsvícení a dají se mezi sebou kombinovat. Barvy co jsou mi zatím známé : červená, oranžová, fialová,tmavě a světle zelená, světle a tmavě modrá, tyrkysová, žlutá...a nějaký další podbarvy.

   






Psaní:  Píše se na ní fakt dobře. Vše je dobře dobře dosažitelné při   psaní všemi deseti. Ikdyž mám radši klávesnice s " ďolíkem" uprostřed, tak na téhle se mi píše taky dobře a pohodně. Musela jsem si zvykat, ale   to trvalo kolem tří dnů, takže žádný problém. Backspace je akorát veliký, takže se nemůže přehmátnou, když mažete (což se mi stává u klácesnic, které mají Backspace jenom jako čtvereček). Enter je fakt velikej, takže taky oukej.

Svítivost: Opravdu hodně svítí, takže nemusíte mít rozsvíceno. Dalo by se předpokládat, že to bude vadit očím, ale opak je pravdou. Já s čočkami jen tak něco nesnesu, ale toto je super:)









You Might Also Like

2 komentářů

  1. Nádherná klávesnice! Mohla bych si taky koupit jinou, tahle dělá moc velký rámus, ale myslím, že je to zbytečné, když mám v plánu si koupit iPad

    OdpovědětVymazat
  2. Jo tahle nedělá rámus žádnej:)Je úplně v pohodě. Ale když chceš iPad tak to je asi na nic. Ale když si ho nekoupíš, tak tuhle ti doporučuju. Píše se na ní fakt skvěle:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images