Líčení pro malé oči

9.3.12



 Tohle líčení preferuji teprve asi jeden dva týdny, ale myslím, že už nic jiného nosit nechci. Oko se opticky zvětší a vytvaruje.Toto líčení se hodí i pro oči se spadlými víčky nebo pro zapadlé oči? Nevím, jak to říct:D! 
Linka na celém oku někdy zapadlé a malé oči ještě více zastrkuje dozadu a zmenšuje. Ale já přišla na způsob, jak udělat linku aby se tohle nestalo. 
Začněte v půlce oka, nikdy ne od vnitřního koutku.
Poloviny spojíme( horní a dolní) a snažíme se udělat zobáček, tak jak nám sluší. 
Já na to musela taky přijít sama. Žádný návod mi nepomohl, takže nezoufejte a zkoušejte.
Stíny nanáším, jak se mi zachce:D



Pomohl vám nějak můj návod? Jak si linku děláte vy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ty jsi šikovná! SKvělý návod:-)

    Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i ty můj:-) M.

    Můj blog: http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Milé ptáčátko,
    děkuji za milý komentář na blogu, díky kterému jsem objevila ten Tvůj. A je bezva. Třeba tenhle článek. Já se už 5 let snažím udělat si rovnou krásnou bezchybnou horní linku, ale furt mi to nejde.

    Teď to zkusím od půlky oka, třeba se to tak nebude rozjíždět:-)
    Takže článek pomohl moc, díky a sleduju Tě:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké. Jaký to je stín od Bourjois? Vypadá dobře

    OdpovědětVymazat
  4. Eve je to paletka tří stínů...pokusím se to najít na netu:)... http://www.krasa.cz/ocni-stiny-pro-kourove-liceni-trio-smoky-eyes-35-g.html tadytohle:)je to sada šedé, černé a stříbrné:)

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo, jak to všichni děláte, že umíte tak perfektní linky! Tyhle dělaj úplně krásný tvar oka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele praxe, praxe praxe:). Jukni se na YT:).
      Prvně si uděláš čáru podél oka, poté si zkoseným štetečkem namaluješ spodní čáru "ocásku/zobáčku" a tu poté spojíš s dříve vytvořenou čárou podél oka:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images