The loved ones

6.3.12

Dnes jsem dostala  jedničku a dvojku z angličtiny. Juchuchů. Zítra píšu test ze španělštiny. 50 OTÁZEK! No chápete to!? Mně je jasný, že to prostě nebude lepší než 3...a to je mi fakt líto. Já mám španělštinu fakt ráda. Je to krásnej jazyk, ale v poslední době je to těžší a já víc línější. Nesnášim se když se učim a pak mam pocit, že se něco stalo na FB nebo tady na blogu. Na FB možná něco je, ale tady?
Bohužel nikoho nic moc nezajímá ode mě. Je mi to líto no. Ale nejsem tu tak dlouho, aby ze mě mohli všichni šílet. Ale víte co je skvělý? Mám prvního pravidelného čtenáře!! To mi udělalo fakt velkou radost. Sice je to málo, ale pokrok určite. Takže dík.
Dneska jsem koukala na film The Loved Ones (myslim:D) a bylo to skvělý. Xavier Samuel, který hraje hlavní roli je tu opět k sežrání. Hrál už v jednom díle ságy Stmívání a už tam byl naprosto sladký (a zlý:D). Je to vlastě horor, ale neni lekavý, je to o týrání a bláznivý holce. Jsem hrozně ráda, že to neskončilo jeho smrtí, protože by mě asi trefil šlak. Nemám ráda blbý konce, když někdo sympatický hraje hlavní roli. Ale romantiku ráda nemám! To fakt neee:D
Jinak ten šampon od Nivei je skvělej. Mám příjemnej pocit čistoty a nemusim se nikde drbat. To se mi stávalo se Schaumou (dětská s vůní jahody). Fakt to nebylo nic příjemnýho a navíc sem cítila jak mám suchou kůži na hlavě a drolí se mi to v podobě lupů. Ble ble.
Dneska se mi stala taková trapná věc ve škole. Seděla jsem sama ve škole v šatně, protože všechny holky byly na obědě a my potom měly tělocvik. Já si tam jedla a četla Osel a stín. Viděla jsem, jak tam jde jeden kluk a jen se tak na mě podíval a odešel. Pak přišla jedna spolužačka a my se začly ládovat jejíma paprikama a přitom mi nabízela jugurt s příchutí medu, protože ona med nesnáší:D. No a pak tam znova přišel ten samej kluk, co předtím ještě ale měl sebou kamaráda. A teď se začli (NAHLAS) bavit o tom, co tam jíme a tak. A Barča, ta spolužačka, se zeptala jakože :"Cože?" a oni že prej nic. Já se furt neotáčela, protože jsem věděla, že zase rudnu:D. A pak jeden kluk začal řikat:" Tak se jí zeptej, ona ti to číslo určitě dá." A nejhorší bylo, že to bylo na mě! A furt to dokola opakovali  a řikali ještě bůhví co:DNo bylo to fakt komický. Fakt sranda:D:D:D
Dál už nevím, co bych řekla:) Takže čus čuuus.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Hrozně vtipně píšeš... ale baví mě to číst...


    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Teď nevím, jestli to mám brát jako kompliment:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images