Moje ekonomická krize+wishlist

12.3.12

Jak postihla mě ekonomická krize? Co všechno zasáhla? Takže nejprve ekonomická krize postihla mojí peněženku. Že bych byla nějaká bohatá to ne no:D. Ale s tim nic neudělá ani dobrá ekonomická krize nejspíš:D. Musím si koupit 4 produkty! Naštěstí ani jeden nepřesahuje 150 kč, takže budu postupně nakupovat. Ale stejně budu mít narozeniny, takže možná (prosím) bych mohla dostat něco k narozeninám.
První produkt vlastně zasahuje do dalších dvou. Ten produkt je rtěnka (rtěnky) od značky Rimmel. Je to ta všemi milavaná Lasting Finish by Kate Moss. Jenže já chci dohromady tři! První je odstín 01 a tu si musím koupit do čtvrtka, protože máme ples (juchůůůůů). Je to rudě červená a myslím, že by se na ten ples mohla hodit, když budu mít černo-bílé šaty. Chci být trochu výraznější, protože od toho jsou plesy. Všechny holky, jak očekávám se vyprdnou na make-up a vlasy,  ALE JÁ NE! Já chci aspoň nějak vyčnívat, když už ne šatama. Uvidíme jestli mi ta rtěnka vůbec sedne. Další odstín je pokud se nepletu 02. Je to krásná růžovka a myslím, že by se mohla hodit. K pleti by mi měla jít (snad). A poslední odstín je buď 03 nebo 07. Obě jsou to takové nude barvy a mně se líbí, tak uvidíme, která bude přirozenější. Doufám, že ty rtěnky někde budou k sehnání. Zejtra dojedu do Rossmanna.
To je ta 02 na nějaké slečně
Fotka z http://sofastars.blogspot.com/. Odstín 03.

A tohle je 01 také na slečně

Fotka z http://viennettka.blogspot.com. Odstín 07.
 Moje oblíbená blogerka:)
A ten poslední produkt, co chci je Dermacol Make-up Cover v odstínu 208. Ale musim uznat, že se mi to na tom Václaváku nechce hledat. Ne, že by Rossmann nebyl zastávku před Václavákem:D. Ale musí se dolů až do kamennýho obchodu Dermacolu a  já jsem vážně "pašák" na hledání.
A další věc, kterou postihla ekonomická krize je moje známka(y) z ekonomiky. Minule jsem, já debil, napsala písemku na 4(:D) a další písemku jsem určitě taky zmrvila. Ale dneska jsem napsala opravku na tu první, tak by to snad mohla být 1 nebo 2. Jestli to bude horší známka, tak za sebe neručim a to potom chudák učitelka:D

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images