Nivea pro barvené vlasy-první pocity z šamponu

5.3.12

Dneska jsem si koupila tento šampon a ráda bych se podělila o moje první pocity z něho.
1)Vůně
Je to prostě obyčejná, ale velmi příjemná vůně. Nedokážu nějak posoudit, co mi připomíná nebo tak:) Ale šok nikoho nečeká, protože se bude líbit každému
2)Barva a konzistence
Barva je to takový perleťovo bílá→nic zvláštního. Konzistence je fakt příjemná. Není to vodové ani hrozně husté. Parádně pění a to jsem dneska měla mastný vlasy (hnus já vím)! Většinou musím přetrpět, že po prvním nánosu není žádná pěna, ale zde? Fíha moc hezká pěna:) Ani nemusíte použít veliký množství:) Já nerada dávám do dlaně hroudu šamponu, podle mě naprosto zbytečný.




3)Účinky
Zatím nemůžu zcela posoudit, přece jenom jsem si ho dnes koupila:D. Ale musím uznat, že po hodně šamponech mě svědila hlava a tady jsem si hlavu napěnila jen dvakrát a příjemnej pocit se dostavil bez škrábání. Taky musím uznat, že se mi neudělalo moc lupů. Spíš žádný. Snad se mi zítra neoloupe celá šiška:) Jo a další poznatek. Vůbec nemám vlasy vysušené:). Některé šampony na mastné vlasy, mi z vlasů udělali slámu a to doslova.
 
Cena: kolem 60 kč, ale zrovna byly šampony Nivea v akci, takže počítám, že normálně stojí kolem 75 kč (možná míň)
Zatím hodnotím velmi kladně. Uvidíme postupem času. Doufám, že vám to nějak pomohlo. Já ho doporučuji;)!

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images