Ples + afterparty v Karlovkách

21.3.12

No kdopak konečně měl ples, když většina pražských škol má ples dva měsíce za sebou? Já! A stalo se toho docela dost, řekněme, zajímavého. Na ples sem se těšila a hlavně se modlila, abych se tam nezabila. Naštěstí se nic hrozného nestalo, až na to, že jsem si vzala boty, které mi byly velké. Měla jsem připravené jiné, jenže když sme ve škole zkoušely tancovat na TV, tak se učitelka vyjádřila, že to není společenská obuv. Tak sem se naštvala a vzala si boty po mamce. A fakt sem litovala. Nejenže mi nohy v silonkách neuvěřitelně klouzaly, ale jak mi byly veliký!

Fakt trest za to, že neposlouchám sebe, ale naší dementní tělocvikářku. No, ale přežila jsem:D. Jo mimochodem sem si den předtim koupila evidentně malý balerínky. Sem idiot, jenže já měla strach, že mi budou jako většina bot padat z nohy. Moje nohy jsou malinký a ještě ke všemu hrozně úzký, takže obuv se dá sehnat celkem těžko. Ale pohoda, protože Karlovky to zlepšily.
Hrozně se mi líbí, jak je to tam rozdělený. Těch pět pater je fakt hodně a v každym se hraje jiná hudba a jsou v nich rozdílný lidi. V oldies jsem třeba viděla jen osoby nad 30+! Naše škola měla patro jen pro sebe, což bylo super. Nepletli se nám tam nějaký blbci, co jen choděj balit holky a to ke všemu španělsky nebo anglicky. Ikdyž musim uznat, že ty cizinci byli dost krásný:D.
Další věc, co mě potěšilo byla ta, že když jsme tancovaly ve skupince holek (spolužačky), tak mě ty holky napodobovaly. Velmi uspokojující. To musím uznat! A ještě pořád mi opakovaly, jak umim krásně tancovat. Lichotky jsou opravdu k nezaplacení! Ale nebudu se tu jen rozplývat:D. Hudba byla super. Kluci taky (To jsem si otestovala ústně - ale nechápejte to špatně. Jen líbání!). Sice drinky, jak sem se optávala byly dost nad hranicí mých peněžních možností, ale byly fakt dobrý. Já vám tenhle klub doporučuji. Ale pozor. Je tam prý dost feťáků. Já tam žádného neviděla, ale prý ano. Asi přece jenom budou ty soukromé párty lepší;)

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images