Rimmel- Lasting Finish 25 hour

7.3.12

Rimmel Lasting Finish 25 hour
  






Cena: kolem 200 kč ale dá se koupit i za 150-160kč
Odstín:100
Co slibuje: Lasting Finish 25 H s přirozeně bezchybným vzhledem zanechává perfektní barvu bez leskukterá vydrží po celý den, noc a  mnohem víc...




Obal:Je to skleněná nádobka s pumpičkou. Vím, že hodně holek nemá rádo pumpičku, ale tahle je skvělá. Je to mnohem lepší než to z make-upu vytlačovat (z tuby). Dá se regulovat kolik potřebujete make-upu, takže je to nejvíc v pohodě. Víčko je super. Neni zaklapovací, takže se nemůže stát, že by přestalo držet. Je takový, že  se normálně zatlačí a vy cítíte, jak je těžší a těžší ho zastrkovat. Je to těžko popsatelný, ale hrozně mě baví ho nasazovat:Djsem divná, já vim.
Vůně: Vůně je hrozně příjemná. Je to taková, jak to říct, jemná vůně vanilky? Prostě taková jemná vůně, která není vtíravá. Určitě nikomu nebude vadit.
Barva:  Protože jsem bledule, která má pokožku spíše do růžova, tak potřebuju make-up do růžova a hodně světlý. A víte co? Tento make-up je naprosto úžasnej. Na mojí pleti není skoro vůbec znát. Pro bledulky je naprosto skvělej:)


Výdrž: Výdrž je výborná! Ráno se maluju v 6:30 a doma jsem v 14:30. Ještě v tu dobu ho cítím na obličeji a pořád mám tak krásně hladký obličej. Dneska jsem s ním byla na tělocviku a on vydržel bez nějaký úhony.
Krytí: Chcete krytí a přesto obličej bez maskoidního efektu? Tak to čtete tu pravou recenzi! Je takový hustý, takže se dobře nanáší. Když si ho nanesete na celý obličej, můžete přidat další   vrstvu. Já si ho nanáším prsty a štětec mi vůbec nechybí. Mám zelený a tělový korektor. Zelený dávám na červená místa+kombinuji s tím tělovým. A make-up s nimi perfektně spolupracuje. Jo a "nezveřejňuje" šupinky;)
Tomuhle make-upu dávám 9/10. Určitě ho doporučuji:)Máte ho i vy?
Edit 1+.8.2012=makeup ještě mám, ale extra spokojená nejsem. Přijde mi, že moc nekryje a barva přímo pro sněhurky není. Nevím, proč sem byla tak nadšená. Ale dopoužívám ho:).

You Might Also Like

2 komentářů

  1. super recenzia, ten make-up vyzerá fakt super.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc:)jo mám ho ráda...je fakt moc příjemnej:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images