Seriály

14.3.12

Misfits
Já koukám nejčastěji na tyhle seriály:



  • Jak jsem poznal vaší matku - tenhle seriál je také z prostředí kamarádů-party. Nejsou sice tak chytří jako v Teorii, ale rozhodně se vyrovnají vtipností. Zde už umělý smích řešili mnohem lépe, protože je zde mnohem tišší a neobjevuje se tak často. Je zde vše jako v Teorii + sprostá slova, která jsou volena vhodně (a tím si je cením). Mám tenhle seriál hrozně ráda. Hned po Teorii velkého třesku je HIMYM také od pondělí a čtvrtka na Prima cool.
  • Misfits - Tenhle seriál sem neviděla do doby, než ho začali dávat v TV. Slyšela jsem o něm, ale podrobně jsem se o něj nezajímala. Jsem strašně ráda, že ho začali dávat! Zamilovala jsem se na první kouknutí a nikdy už se mi to nejspíš nevytratí. Je to seriál o puberťácích, kteří si díky problémům vysloužili veřejné prace. Někteří prodávali drogy, někteří zapálili dům spolužáka a někteří prostě prováděli různé deviace. Jenže oni nejsou normální! Mají díky bleskům různé schopnosti. Zatím sem viděla myslím 5 dílů a už se staly dvě vraždy, hádky a zmizení. Je toho prostě hodně a myslím, že se určitě vyplatí na to koukat. Nebojte se veřejných pomluv ohledně dabingu. Dabing je naprosto brilantně povedený. Sprostými slovy se nešetří, což je super. Navíc je tam dost akce a ono sledovat titulky a obraz je docela těžký. V neděli na Prima Cool v 22:00. (Tip: Herec, který hraje Nathana je fakt roztomilej♥)
  • Ringer - Tenhle seriál jsem začala sledovat teprve nedávno. Viděla jsem asi tři díly, protože se mi různě špatně stáhly nebo neaktivovaly titulky. V tomhle seriálu hraje Sarah Michelle Gellar, která hrála Buffy v seriálu Buffy, přemožitelká upírů (mimochodem ten seriál prostě nestárne). Je to o dvojčatech a jejich životech. Každá sestra má jiný životní příběh, který se ovšem prolíná a motá dohromady, takže není vše tak jak to vypadá na první pohled. Je těžké to vysvětlit, když sem teprve u třetího dílu. Ale doporučuju pokud si chcete odpočinou od vtipných scének. Je to takové pochmurné, protože jedna sestra se zabije a druhá si přivlastní její život. Ale není vše, tak jak by si přála, protože její sestra má více problémů, než se zdálo. Dílu je teprve jedenáct nebo dvanáct a v televizi je nedávají.
  • Game of Thrones - Tenhle seriál je můj sakramentsky oblíbený. Naprosto ho zbožňuju. Je to seriál z doby králů, pomluv, vražd a válek.  Scénář není nudný, jak se zdá. Je tam tolik napětí a nečekaných zvratů až se vám zamotá (příjemně) hlava. Herecké výkony jsou stabilní a naprosto excelentní. Nejspíš si najdete filmové postavy, které budete nesnášet a které milovat. I mně se to stalo. Moje nejoblíbenější postava je Jon Snow a jeho pes Ghost. Herec je velmi sympatický a tak krásnej. Rozhodně se těším na druhou sérii, protože podle slov Kita  Haringtona (ten ho hraje), bude Jona Snowa mnohem více. Tento seriál najdete také pod názvem Hra o trůny, ale já radši volím anglický název. Seriál je velmi oceňovaný a to já podporuji, protože si zaslouží snad i více. Možné je, že holky to moc nechytne, ale mě to chytlo snad i za srdce♥. Musíte stahovat, televize to nevysílá. Ale možná, že na HBO ano, protože to je seriál od HBO:D Jo a ještě se tam objeví slečna, která může být v ohni+pečuje o draky, budou tam něco jako zombie( ale ne trapný:D) a pak další potvory.
Toto jsou zatím seriály, které mám v oblibě. Určitě je jich další spousta, ale myslím, že toto stačí. Máte i vy nějaký oblíbený seriál?
Ringer
Game of Thrones

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ptáčátko, díky za tip. Na Ringer mrknu, právě hledám nový seriál (to víš, končí mi Zoufalky!). Já zase můžu doporučit Bored to Dead, ale nevím, zda to bylo už nadabováno česky. Ale je to fakt sranda. Chytrá sranda...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ok děkuju moc:)zkusim kouknout...na tomhle seriálu se mi hlavně líbí, že to není jen o módě a takovej těch blbostí, jako je v Gossipkách (já na ně koukám, ale vadí mi ten povrchní pohled na svět). Určitě koukni:)Ringer je super:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images