Still confused

9.3.12

Dneska jsme měli jenom čtyři hodiny! To bylo, ale radosti. První hodinu byla fyzika, pak matika, informatika a angličtina. Krásně jsme měli od 9:15 do 13:Djojo to se někdo má. 
Ve škole všechno okej. Nic zajímavýho, ani zvláštního. Máme na suplování jednoho mladýho učitele, kterej je fakt divnej:D On mele k informatice všechno! A když píšu všechno myslim tim: matiku, češtinu, angličtinu...a tak dále. Nepřijde vám to divný?
 Na matice jsem byla zase vytočená z těch našich idiotů, protože řvali na celou třídu a nechtěli se zklidnit. Chudák učitelka.
 Na ájině si zase ta blondýna vymyslela, že budeme něco číst z papírku a psát neznámý slova pro ostatní na tabuli. Naštěstí to bylo ve dvojicích a já a Kačka půjdeme až v pondělí, protože jsme to nestihly.
 No a nejlepší z dneška byla jízda autobusem. Já si sedim a poslouchám Pretty Reckless (doma jsem zjistila, že mi to muselo dost řvát) a na Andělu nastoupí nějakej kluk. On stál hned přede mnou v tom prostoru pro kočárky a vozíčkáře a já seděla na sedačce u okna před těma sklapovacíma sedačkama. 
No a protože mi svítilo sluníčko do obličeje, tak jsem mu prvně kontrolovala bundu, tašku a v kapse měl roztomilý pletený rukavice. Očima jsem přijela až k obličeji a víte jako kdo vypadal? Jako jeden doktor ze serialu Doktor House jménem Robert Chase. Je to takovej ten roztomilej blonďáček, co začne chodit s tou blondýnku jménem Allison Cameronová. On byl fakt tak ňuňánkovitej. A já se tam pak usmívala jak idiot. A on si pak nějak stoupnul divně ke dveřím, takže na mě měl skvělej výhled. A já se furt usmívala jak idiot. A pak? Smůla. Vystoupil. Ale jen o tři zastávky dřív než já. Musim každej den kontrolovat, jestli nenastoupí:D Nesmějte se mi:DSem chudinka:D:D
Jinak nevim, co dál říct:Dčus.
      A jaký byl váš dnešek?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images