Tetování, ale ne to ze žvýkaček...

25.3.12

Já osobně mám na tetování kladný názor. Nesmí se, ale přehánět množství. Někomu tetování nesluší a někomu zase jo. Je to fakt individuální. Tetování, co se mi nelíbí jsou většinou takový ty černý TRIBALY, co má skoro každý, protože si jako první tetování neumí vybrat něco originálního. Většinou jsou to ty vzory nad zadečkem. Tam bych to ještě snesla, ale třeba na rameni nebo prostě někde jinde nee....Ještě se mi nelíbí tetování se jmény. Kamarádů, co zemřeli nebo jsou fakt třeba 20 let ti nejlepší ANO. Jména rodičů ANO. Jména milenců, přítelů atd. NE!! Zrovna teď si nechala jedna známá vytetovat na zadek pusu a toho jméno a po rozchodu si to musela upravit na máma a táta či co. Další, co nemusim je tetování na obézních postavách. Ukamenujte mě, ale je to tak...Hlavně když je na břichu nebo na paži.
Co se mi nelíbí:

Neeee!
Bez toho jména OK.
Sice je to henna, ale ten tvar...


Naopak se mi líbí tvary a obrázky, co o vás něco řeknou. Nebo nápisy, co vás doprovází celý život.                                                                                                                    





Suicide girls mají většinou ty nejkrásnější tetování.
http://denivevericka.blogspot.com/- tohle děvče má naprosto krásná tetování! A super blog.
Krásné vyjádření lásky k zesnulé mamince.
Stejný motiv na stejné místo chci k narozeninám. Moje pampeliška bude, ale hezčí a budou z ní vylétávat ptáčci.
Máte i vy tetování?

You Might Also Like

15 komentářů

  1. jůůů! :) já chci k 18 malé peříčko za ucho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motiv peříčka je taky nesmrtelný:)chvilku jsem o něm přemýšlela:)

      Vymazat
    2. ty už tetování máš? :)

      Vymazat
    3. Bohužel ne. Ale nahánim si svýho tatéra, aby mi to konečně udělal:D

      Vymazat
  2. Já na tetování moc nejsem, nevěděla bych, co si vybrat, hlavně kam, ale ta pampeliška je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj,
    jako tetování bych si přála nápis, ne česky, jaký typ písna vypadá good?
    ucca@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:). No ono záleží hodně na tom, co to bude za nápis:). Najdu ti pár hezkých typů. Třeba tyhle:http://nd05.jxs.cz/803/889/48546c86d4_82880610_o2.jpg...osobně se mi líbí všechny, ale TOP je 12. Je to ozdobný a vypadá to moc hezky. Taky by bylo dobrý, kdyby jsi napsala, kam to bude:). Přece jenom se musí počítat s určitou délkou:).
      Další krásný jsou zde:http://nd05.jxs.cz/548/083/707412e178_85255667_o2.jpg ta 60 a 61 jsou fakt peckovní. Možná je lepší 61:).

      Vymazat
  4. Tetování se mi líbí, ale musí být opravdu hezké. :)
    Ráda bych chtěla vlaštovku na klíční kost, ale musím počkat na 18 a ještě si to promyslet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš sakra pravdu:)!
      Vlaštovky jsou, tak nádherné vzory, že si je nechávám dělat za ucho:).

      Vymazat
  5. Já mám hned dvě tetování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si myslela, že máš jen jedno:3.

      Vymazat
  6. Já mám mám mám :))) ještěrku na pravém rameni :) je vidět na jedné fotce u mě na blogu :) už přes 7 let :) je to takový můj symbol ještěrka mě provází už tak dlouho - mám ještěrkový náušnice, 99% času nosím řetízek s ještěrkou.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám prstýnek s ještěrkou už asi 5 let:). A jak hledám, tak hledám nemůžu to tetování u tebe najít:D. Jen sem našla, že máš piercing a propíchaný uši:D.

      Vymazat
  7. Mám dvě. Kolibříka zezadu na krku a na levém zápěstí nápis Dum Spiro Spero :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images