Vítáme barvy a teplo:)...

26.3.12

Oblečení má letos hýřit barvami. Jaké jsou vaše pocity? Chcete léto strávit barevně nebo umírněně?Vítáme barvy a teplo:)...




Co vy? Už se chystáte vytáhnou na světlo vaše oblíbené jarní/letní oblečení? Je tahle koláž oblečení váš šálek kávy? Něco byste změnily? A co máte ve svém wishlistu?
Jinak psala jsem opravku z eka a mam za jedna. Juchů!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj Ptáčátko,
    krásný příspěvek, budu na to ještě hodiny koukat:-)
    Já už jsem sice vytáhla něco jarního, ale večery ještě jistí zimní bunda...:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Lucí, taky bych na to mohla koukat pořád:)Vůbec by mi nevadilo kdyby mi to někdo koupil:DJo já ráno musim mít taky bundu, protože je furt kosa:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images