What the fuck?

3.3.12

 Cože? Ono je už jako 19:12? Co jsem si řikala včera?    Že se chci učit? Fakt? Na to bych neměla zapomínat. Takhle to řeknu...totálně jsem na to zapomněla. Totálně mě opět pohltil ten blbej internet a vaše blogy. Už bych vážně měla ten net vypojit nebo nevím, protože tohle je už docela alarmující. Já se, ale vážně chtěla učit. Měla jsem na to dokonce chuť. Ale zase je pravda, že mam doma jen jeden sešit, takže to zvládku snad i zítra. Myslím, že je to literatura. Jo je. Musím se naučit tři témata. Je toho dost, ale myslím, že to zvládnu a možná se nechám vyzkoušet, protože mě učitel stejně nezkoušel. Nebo se to naučim a necham to na osudu jesli bude chcít mě trápit před třídou. Co takhle napsat komentáře? Nechce se vám potvory co. Můžu vám nadávat a vy byste to stejně nezjistili, protože to nečtete. Ani nezjistíte, že jsem hrozně unavená a mám upuchlý jedno oko. To nemáte co? A s unaveností sem kecala. Polibte mi můj naleštěnej zadek.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images