Co doporučuji koupit?:)

24.3.12





Tahleta řasenka je super. Je objemná(myslím tím náplň) a dokáže rozčesat parádně řasy a přidat na objemu. Zezačátku jsem byla naštvaná, protože moje řasy byly takový nijaký, ale hned další pokusy byly velmi úspěšné. Určitě doporučuji. Mám jí od Vánoc a je furt stále plná a vypadá, že bude ještě dlouho(to musím zaklepat). Po delším nošení jí mám pořád na řasách a ani jsem si nevšimla nějakých větších drobků pod očima. Nanáším jednu vrstvu, počkám deset vteřin a dávám další. To mi většinou stačí:)
Edit 3.9.: řasenky už moc neni, ale chápete vydržela 9 měsíců!!



 



   Tyhlety linky mám nejradši ze všech, co jsem vyzkoušela. Má je nejspíš každý, ale fakt je doporučuji. Drží, jsou pigmentované a zasychají fakt rychle. Jedíná nevýhoda pro některé holky může být to, že vodou je jen tak nesundáte:D Nebo jo, ale vaše oko bude zářit červenou skvrnou. Ale odličovačem to je v pohodě. A k tomu doporučuji koupit od Essence i štěteček. A hlavně! Až jakýkoliv štěteček použijete společně s těmito linkami, tak ho poté umyjte. Já si s nim nasledující den málem vypíchla oko:D. Normálně ho myji mezi prsty v mýdle na ruce.
 To je ten štěteček od Essence. Tady si myslím je zrovna neumytý, tak se omlouvám. Hodně blogerek říká, že práce s ním je těžká a pracná. To je omyl. Já se to naučila hned při druhém užívání. Je velmi přesný a netřepí se. Když děláte linku, tak jeďte s menšími štětinkami napřed. Pokud děláte detaily, tak používejte špičku. Po umytí vždycky zmáčku štětinky, aby byly, co nejtenčí a aby se třeba případně nedělaly mezery.

 Tuhle řasenku na 100% znáte. Určitě jí vlastníte nebo jste o ní četly. Je fakt super a vydržela mi zatraceně dlouho. Řasenku používám každý všední den a někdy i o víkendech, podle toho jestli někam jdu. A vydržela mi nějakých 5 měsíců! Možná i déle. Určitě kupte.
Tenhle pudr vás nadchne jak sametovým vzhledem pokožky, tak krajkovým reliéfem pudru a nakonec vůní, která by se dala přirovnat k vanilce. Pudruju maximálně dvakrát denně. Tip:Pokud chcete zabarvené rty, ale jdete například do školy a nechcete, aby nebylo poznat, že to není váš pravý odstín rtů, tak přepudrovávám i rty. Není vůbec poznat, že mám rtěnku a na nich pudr. Vypadá to jakobych měla pohádkově zabarvené rty. Fakt to vypadá krásně:)


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images