Ziaja okurkový pleťový krém

10.3.12




Značka: Ziaja
Cena: 45 kč
Obsah: 50 ml
Typ pleti: je určen pro všechny typy





Vůně: Voní, jako kdybych na sebe patlala okurku. A to fakt nekecám. Cejtím okurku a nic víc, takže je to velice osvěžující.
Konzistence: Když jsem si to dávala na ruku, hrozně jsem se zlekla, protože konzistence byla spíše vodová a já nemám u krémů ráda. Ale jakmile jsem aplikovala krém na obličej byla jsem jako v ráji. Stačí malé množství krému a přitom máte celý obličej nakrémovaný. Po superrychlém vstřebání máte obličej jak dětskou prdelku (samozřemě nepokaděnou:D:D), sametový a krásně hydratovaný. Obličej není potom vůbec mastný, jen jemný. Suchá místa jsou fuč a já poté nanáším make-up.Další plus je, že nerudnu. Po krémech někdy rudnu ve tváři, ale tady se tak snadno nanáší...
Spotřeba: Na jedno namazání spotřebuju fakt jen malinko. Stačí jen prsty otřít jenom horní vrstvičku. Určitě mi vydrží, tak 3 a více měsíců (ale neumím odhadovat:D). A to mažu i večer. 
Další plusy a informace:Máte mastící se pleť a bojíte se, že se tento krém pro vás nehodí? Hodí! Je fakt lehoučký a nezanáší póry. Takže se nemusíte bát. A pro suchou pleť bych ho doporučila též:).
Takže tento krém si určitě kupte. Já ho koupila ve Schleckeru, ale ne u krémů typu Garnie a Nivea, ale hned z druhé strany stojanu (tato prodejna je na Andělu, vedle trafiky u tramvají).
Máte tento krém? A jste spokojené?:)
Edit 16.8.2012=pořád krém mám a jsem s ním opravdu spokojená.


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images