Chcete originální nehty? Neumělé, ale tak krásně namalované, že vám budou zavidět?+videa

16.4.12

Našla jsem pár videí na YT, která jsou lehká, ale velmi efektivní. Určitě to kolem vás jentak nemá a vy tak můžete být středem zájmu!:D

Puntíkaté ocákáné nehty!
 Co potřebuješ:

  • Laky - nejlepší budou ty nejkřiklavější barvy, co najdeš. Jako podklad se hodí světlý lak.
  • Lepenku
  • Odlakovač na nehty nebo vodu, pokud budete používat akrylový laky
  • Šteteček
  • A něco v čem chcete mixovat barvy-paletu, talířek, atd.
  • Noviny - protože to bude cákat






Několika-barevné nehty podle vaší fantazie! 
Co potřebuješ:

  • Laky - barvy jsou čistě na tobě. Mohou to být tisíce odstínu nebo jen dva. Podklad je nejlepší bílý lak! 
  • Vodu
  • Lepenku - nemusíte, ale pokud nemáte dlouhé drápy, tak DOPORUČUJI!
  • Párátko
  • Odlakovač-většinou se přece jen něco dostane mimo nehet





Vesmírné nesmírně krásné nehty!
Co potřebuješ:
  • Houbičku - na ťupkání
  • Laky - žlutý, růžový, bílý, černý, průhledný, hnědý-
  • Párátko nebo štěteček na ťupky
  • Pinzetu na držení houbičky (můžete i prsty)



Nehty s potiskem textu-novin!
Co potřebuješ:
  • Lak - nějaký podkladový
  • Čistý alkohol - namočíš v něm prst (zkus vodku)
  • Noviny




Tak co holky? Běžíte pro laky stejně jako já?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. - ještě se neznáme. Jsem L. a tvůj blog mě zaujal tvou ikonkou ( obálka nového alba od Charlie Straight) , takže máme 1. věc společnou
    - nehty jsou báječní, určitě vyzkouším galaxy )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já miluju Charlie Straight:) Hlavně Alberta:);DAle všichni jsou super:)
      Galaxy nehtíky zkus...já je už zkoušela:)Sice to nebylo podle mejch představ, ale to jen protože nemám bílý lak. S nim to vypadá nejlíp:)Hezky kontrastuje:)

      Vymazat
  2. Vodní mramorování už mám několikrát vyzkoušené, ale nikdy to nemám tak krásné jako ony ve videích. Na to první a novinové se chystám už delší dobu tak bych konečně mohla vyzkoušet:D. Mám moc ráda videa od cutepolish, je skvělá :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to se o to mramorové pokusila jednou. A dopadlo to katastrofálně:D...a to novinový chci taky hrozně zkusit:D!

      Vymazat
  3. Já si před nedávnem koupila Paper Print od Essence, celá natěšená se do toho pustila a je to absolutně na nic. Máš s tím nějakou zkušenost? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images