DIY-šortky s vlajkou-shorts with flag

13.4.12














Pfff do toho se mi nechce! To si říkáte? Tak to naříkáte zbytečně, protože je to velmi jednoduché a budete mít hotovo během 30 minut a méně;)!



 Budete potřebovat k výrobě takových šortek:

  • Vlajku, která se nám líbí. Teď letí americké a anglické, ale podle mě je hezká japonská:)
  • Šortky. Barva a střih jsou na vás, ale nejlepší budou nějaké obyčejné a modré.
  • Špendlíky a nůžky
  • Nit. Barva by se neměla tlouct s motivy.
  • Jehlu
                                                                   NEBO
  • Textilní lepidlo. Lepidlo na textilie pro nechápavé:D
Můžete buď lepit nebo šít. Lepení je jednodušší, ale někdo věří nitím. Můžete to udělat i na šicím stroji. To už jen a jen na vás:)


Pictures:
Můžete potrhat, kombinovat a nejtkovat.




You Might Also Like

4 komentářů

  1. šortky s americkou vlajkou se mi strašně líbí! díky za nápad,zkusím si je vyrobit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo zkus...podle mě je to fakt jednoduchý a krásný:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak jsem tomuhle trendu nepropadla, ale nápad je to dobrý :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc holek to začlo nosit, škoda. Už to originální moc není:D...ale třeba přešít si plavky:D! To je nápad:D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images