Jaké jsou mé oblíbené blogy?

19.4.12

Tohle je...těžká otázka. Dva mam opravdu oblíbené,pár oblíbenějších, ale další mám ráda tak nějak stejně, podobně. 

Na blogu uvítám, když někdo umí psát poutavě, vtipně a chytře. To si velmi užívám. Další, velmi povrchní kritérium je, aby byla blogerka hezká, sympatická a zajímavá. Když je dobře upravená, tak se na ní dobře kouká, že ano. Né, že bych měla lesbické sklony. Ale přiznejme si, budete radši koukat na hezkou holku, než na někoho koho to vlastně nebaví a moc se neupravuje. Sice potom blogerkám závidím ty obličeje a postavy, ale to je zase můj problém:D. Další, k čemu přihlížím jsou produkty, kterými se blogerka zkrášluje či o kterých píše články. Prostě musí psát o produktech z drogérky, protože já na nic jiného nemám peníze. Smutné, ale pravdivé. Ale oceňuji, když napíše i o něčem dražším nebo ne tolik známém, protože v tom se také skrývá inspirace. Jak vidím...dost jsem se rozepsala. Safra. 
Nejlepší blogy
Lili
Tuhle holku miluju. Je pohodová, svá a prostě SUPER.  Její články jsou zpracované tak, že vás baví číst je snad i pozpátku. Lili prostě ví, jak blogovat. Svým čtenářkám se věnuje a odpovídá celkem pohotově. Fotky fotí tak, aby je každý pochopil a nemusel natáčet hlavu na strany. Prostě je to jednička.

Deni Veverička
 Ona je naprosto nádherná. Já nechápu, jak může být někdo tak hrozně pohledný. Má naprosto vše souměrné. Neuvěřitelné. Další plus je dokonalá postava. A další → TY TETOVÁNÍ♥! No prostě dokonalost sama. Naprosto jí sednou a já jí je závidím. Vlastně jí závidím vše! A opravdu jí závidím obočí. Má ho přesně tak jak ho mám ráda já. Škoda, že já takový tvar nemám. BTW:krásně se líčí. 

Opravdu oblíbené
Mia
Skvělé fotky, články, recenze. Určitě jí znáte, ale jestli ne, děláte špatně.  Je taky moc nádherná. Najdete spoustu recenzí na výrobky, které třeba ani neznáte.

Pavlína Jágrová
Další kráska na blogspotu. Krásně se obléká, líčí a má super vlasy. Sice má dražší oblečení, ale tak krásnéééé! Fakt bych chtěla moci se oblékat jako ona. A ta postavička. Fakt  inspirativní:)

Eliška
Tahle holka je prostě kouzelná. Krásně se obléká a má hrozně zajímavý obličej. Určitě se zde inspirujete:)

A to je pro dnešek vše:)Další blogy přidám příště. Máte i vy oblíbené blogy?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Milé Ptáčátko, díky za tip, tyhle blogy já vůbec neznám, tak si je dobře prostuduju.
    Moje oblíbené blogy? Co třeba www.ruzovychroust.cz? Tam se vždycky nasměju...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tebe Lucko jsem chtěla dát mezi další oblíbené blogy!:D Já se zase hrozně směju u tebe:DTaky dokážeš psát dokonale!:) A na růžovýho chrousta kouknu:)To totiž pro změnu neznám já:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Rozhodně nemáš za co:) prostě patříš mezi ty nejlepší:):-*

      Vymazat
  3. Lili mám taky ráda, i když kosmetiku kupuju zřídka, tak si o ní aspoň ráda čtu. Ale vodní sprej s aloe z Rosmana jsem si pořídila kvůli vedru. :)

    Nesmlouvavá kritička, kterou taky ráda čtu, je tady http://beinblack.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na její blog:). Po prvním článků sem jí začala milovat:).

      Vymazat
    2. To jsem ráda, že se ti líbí. Já radši dlouhé články, než hromadu obrázků. A Be má na psaní opravdu talent.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images