Jaké jsou moje oblíbené blogy (2) ?

20.4.12

Včera jsem psala TADY psala o blozích, které ráda navštěvuji. Dneska si dáme pokračování, protože to rozhodně nebylo vše:). Dneska to nebudu moc okecávat, protože, co jsem chtěla říct, jsem už řekla. A navíc dneska jsem nějak bez slov:)


Další oblíbené blogy
Terka
Tahle holka mě fakt baví. Umí se moc hezky oblékat a hlavně má ČERVENÉ VLASY! A to já miluju a podporuju. A má podobnou postavu jako já, což je potěšující. Určitě se k ní koukněte. Obléká se obyčejně-neobyčejně a já to fakt žeru. 

Lucka
Tuhle italko-češku jsem po prvním objevení začla hrozně "žrát". Hrozně mě baví číst její přípomínky, vzpomínky, rady, nápady a vše ostatní. Její psaní mě baví podobně jako to Liliino. Pokud vás zajímá svět modelingu (ale najdou tu své i odpůrci:D), tak se sem určitě jukněte. Nebudete ničeho litovat, protože tu strávíte asi hodiny:D

Káťa
Tuhle holčinu jsem objevila celkem nedávno. Na první pohled mě zaujali její VLASY! Jsou tak objemný a ta patka!  A její obličej mě zaujal na další pohled. Je krásná....ale takovým zvláštním způsobem. Je prostě neuvěřitelně zajímavá. Nebojí se extravagance což je super. A její oblečení je tak nějak jiné, než u jiných blogerek.

Rendy
Úžasné recenze. Najdete tu od všeho trochu. Super fotky. Píše, tak nějak hrozně mile. Určitě se koukněte, protože její recenze jsou pravdivé a určitě vám pomohou ve výběru kosmetiky. Přidává dost často a pestře, takže nebudete muset čekat dlouho do dalších článků.


Ki
Stránka : http://fashionshit.blogspot.com/
Je sprostá, svérázná a odvážná. Připomíná mi mě samotnou. Nebojí se mluvit(psát) sprostě, jen proto že to někoho uráží nebo nebaví. Obléká se tak, aby jí bylo vidět. Je jí jedno, jestli někoho štve→ona to vyhlédává. Není to hodná holčička. Je to prostě drsňačka. A já jí za to všechno obdivuju, uctívám a miluju♥

Tak to byl dnešní článek o blozích:)Mějte se famfárově!
Btw: znáte tyto blogy?:)


You Might Also Like

4 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images