BOJUJEME proti módní šedi!

13.4.12

Proti módní šedi!

   Tohle léto buďme tak barevné, že nám to bude i              duha závidět!

You Might Also Like

7 komentářů

  1. podobné šaty jaké tady máš všude hledám... jenže je nechci objednávat přes internet :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nerada nakupuju přes net...ale někdy to jinak nejde...ale někdy mají stranky s oblečením zdarma dopravu do ČR...zkus hledat nebo si je zkus ušít...taky možnost:D

      Vymazat
  2. skvělý :)) některý kousky by se mi teda fakt hodily! :D

    já mám vždycky trochu strach nakupovat oblečení - že mi nebude. Jinak věci jako šperky, kabelky a jiné doplňky myslím není problém, pokud nakupuješ na seriozní stránce, která akceptuje vrácení zboží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu...chce to prostě najít stránku s dobrýma recenzema:DAle já stejně mám trochu vítr:)že to nebude vypadat, tak jak chci jáá:D

      Vymazat
  3. Já jsem si teď pořídila barevné kalhoty a miluju je!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A necejtíš se hned víc jako...optimista a šířítel dobré nálady. I oblečení dokáže lidi rozveselit. Jen tak dáál:)!

      Vymazat
  4. AHoj narazili jsme náhodou na tvuj super blog, chceme ti doporučit super Cool revoluční fusky, které jsou letos k dostání v ČR! https://www.facebook.com/Coolsocks.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images