Strawberry field forever+27 stupňů!

27.4.12

Dneska je super den:)Nic strašnýho se nestalo-musim zaklepat-a je krásný teplo. Akorát jedna vtipná věc se stala a to ta, že jsem si vzala kalhoty s vysokym pasem, který maj dlouhej zip a já si ho zapomněla zapnout, takže jsem si to štrádovala s takhle dlouhym rozeplym zipem. Ale všimla jsem si toho až skoro doma, takže jsem to tak nehrotila. Dneska jsme měli jen 4 HODINY! Haha to bylo nejlepší. Jo moment já zapomněla na to nejdůležitější. Dneska když jsem šla do školy, tak měla škola naproti Poslední Zvonění. A oni mě postříkali nějakou levnou voňavkou a octem, takže jsem voněla, jak stará šlapka. Fakt sranda:D Málem jsem je zabila. Smrděli sme po celý škole. 

S mojí kamarádkou dneska půjdem zase poznávat krásy Prahy. Vůbec nevim, co si vezmu na sebe:/Moc totiž nemusim krátký věci.Snad to nějak pořešim-vyřešim.

Taky se vám zdá, že svět hudby padá do záhuby po roce 2005?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images