Theatre

24.4.12

Pardónek, že jsem byla nějaká líná přidávat nějaký články:).
 Dneska jen krátce, protože jdu do divadla. Dozvěděla jsem se to až dneska, takže jsem málem dostala infarkt a začala jančit, že nestíhám a tak dále. Určitě to znáte, víte o nečem a je vám to jedno, ale najednou se něco dozvíte náhle a i přesto, že máte času jako husa klasu(:D), tak jste vynervované a trháte si vlasy div ne s kůží. Takhle to mam já...Ale naštěstí mám čas, takže mi maminka ještě udělá špagetky s máslíčkem a slaninkou. Mimochodem tohle je primitivní recept a možná, že vám zachutná jako mě a budete na něm závislé.
Co potřebujete:



  • Špagety
  • Máslo- NE MARGARÍN!
  • Slaninu
  • Podravku
  • Bazalku-to je spíš podle vašich chuťových pohárků(:D)
Recept:

  • Uvařte špagety podle vaší chuti. Každej přece jenom má jiný požadavky na tvrdost a tak. 
  • Během vaření špaget si na pánvičku nalejte olej(stačí jenom minimální množství) a usmažte slaninu. Ochuťte to podravkou podle svých představ.Pokud jí opečete dříve než uvaříte špagety, tak nezapomeňte pánev zakrýt něčím, co nepraskne, nesklouzne, nerozteče se ani nezačně hořet→vaše slanina zůstane teplá!
  • Do tepluvzdorné mísy hoďte špagety a slaninu. Přidejte máslo s nakrájenou bazalkou.
  • Můžete si to klidně osolit, opepřit nebo to vyhodit a sníst něco jinýho♥(:D).
Takhle to miluju jáááá♥bez omáčky a jen s máslem a slaninou:D

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mluvíš mi z duše, Ptáčátko. Přesně tak to mám taky. Takže obrázek naježený kočky k tomu je prostě geniální:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kočka je, ale divná:Dprtože já tam dávala obrázek něčeho jinýho:Dale tak nevadí...tohle je lepší:D:)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images