Prohřešky Čechů

8.5.12

Začíná léto, teplo a přecpané jízdy v MHD, kde se člověk nemůže hnout, aby se chytil a nelítal mezi naštvanými důchodci, kteří si pěkně hoví  na sedadlech. S létem přichází také pocení a móda, která vás očima přišpěndlí na dané místo, protože té hrůze nemůžete uvěřit. 


Ale je jasné, že jen u hrozného oblečení to nekončí a tak mi je jasné, že už teď googlujete návod na nějaký velmi krásný a zároveň pohodlný kolíček na nos. Češi jsou totiž docela známí tím, že deodoranty, voňavky a antiperspiranty považují za prostředky k hromadnému ničení lidstva a ne k usměrnění potu a pachů



Proč si kupovat něco, co vás zkrášlí? Proč si místo toho nekoupit klobásu? No vidíte to skvělé ušetření peněz? Dáte 30 Kč za klobásu, po které možná vaše srdce v 60ti vypoví službu, ale ušetřili jste peníze za nákup deodorantu! No to je nápad!
Neee...tak takhle ne vážení. Nejenže by mělo být nařízené oholené podpaždí, ale také DEODORANTY (apod.)! Proč si muži myslí, že ženy milují upocené a zarostlé chlapy? Kdo jim to řekl? Myslím si, že to, že vás milá pozvrací, protože smrdíte, neznamená, že je z vás odvařená. Znamená to akorát to, že obtěžujete své okolí.
Jinak taky není zrovna estetický zážitek, když vidíte slečnu s neoholenýma nohama v sukni, šortkách či šatech. Já chápu, že každý se nestihne oholit, ale když vaše chloupky měří víc jak půl centimetru?  Radši si vezměte legíny nebo kalhoty. Nebo si oholte nohy!
Oblečení:
(Vysoké a tlusté) Ponožky v sandálech
Tohle je prostě už zažité. Já myslím, že ty exoti, co to nosí si to nikdy neuvědomí. Je mi jedno, jak moc se to nosí na molu, PROSTĚ je to příšerný. Nelíbí se mi to ani na holkách!














Přeplácanost
Chápu, že se řídíte podle časopisů, které hlásají : Kombinujte nekombinovatelné, a chcete být originální, ale proboha! Copak nemáte oči? Ne vždy se dají věci kombinovat a vrstvit.














Bokovky
Holky. Všechny se oháníte názory :Ženy jsou chytřejší, než muži nebo Ženy používají mozek častěji, než muži atd. Uvědomujete si, že tomu tak často není? Ne? Tak proč si berete bokovky z kterých vám lezou špíčky nedej bože špeky? Jakmile se ohnete je vám vidět na půl žerdi? Je to fakt komický a já se vám směju. Radši si vezmu dlouhý tričko, než aby mi někde něco koukalo.










Tanga
Jev, který nazýváme: Koukající tanga, se často objevuje také společně s bokovkami. Copak nemáte soudnost děvčata?  Tohle se líbí jen úchylákům nebo vašim miláčkům v pohodlí domova. Když se k tomu ještě přidá to, že tanga jsou stará, ošuňťelá a krabatící se. NO FUJ!






Tohle byl takový malý přehled odpudivostí. Rozhodně to není všechno, ale já si radši asi půjdu číst:D.....


Co potkáváme na veřejnosti za hrůzy? Je ještě něco co se vám příčí?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ptáčátko, u tohohle jsem se pobavila. Já jsem vůči módním prohřeškům Čechů ještě hodně tolerantní, neboť je často ani nepostřehnu (pokud mě to tedy nepraští jako v té MHD do nosu, že?). Ale co mě vždycky dokáže fascinovat jsou tekoucí špíčky...Já je mám sice taky, ale aspoň se je snažím maskovat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě to jsou ty bokovky:DTam se naskytne pohled i do míst, která mají zůstat veřejnosti skrytá! Nebo vidět upnutý věci na někom, kdo vypadá jako Michelin:DProto si neberu věci ve kterejch vypadam jako jitrnice:D....

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images