ZombieWALK

4.5.12

Už zítra vážení! Už zíítra!
Fakt se těšim:D.To bude sranda....tenhle rok se konečně taky účastnim. Akorát nevim, co se sebou provedu....Je to docela těžký, protože je tolik způsobů a přitom jich je málo!:D Mám pár tipů, ale jsou docela obtížný.
Dneska jsem byla až někde v Praze 15 pro barvu na obličej A:

  1. Bylo to hrozně daleko!
  2. Neměli označeno, kde vlastně sídlej, takže jsme to hledaly s kamarádkou, jak idioti. Na internetu(na mapce to bylo chytře udělaný jinak, než to bylo!
  3. Ta žena, co tam "pracovala" byla totálně blbá. Řikala nám věci, co se nás vůbec netýkaly a vůbec nás to vlastně nezajímalo!
  4. Než vytiskla a napsala fakturu, nebo jak se tomu nadává, tak sme tam málem vystály ďůlek!
Jediný plus je, že cena byla  přijatelná.
Tenhle článek jsem psala kolem 19 hodiny, uložila a TEĎ už jsem rozhodla za co půjdu!:D Za  zdravotní sestřičku...Sice to bude mít hodně lidí,  ale mně to přijde hrozně nechutný:D Takže tak:D!
Fotky ze ZombieWalku:



You Might Also Like

2 komentářů

  1. ááááááááá

    Nejvíc ze všeho se děsím zombies, takže tohle potkat na ulici, umírám na infarkt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo...kdyby si viděla ZombieWalk:Dto bylo drsný:D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images