Co asi ostatní lidé?

12.7.12

Je právě 10:05. Čas vstávat řekla bych. Pro někoho třeba čas jít si zakouřit po pár hodinách v práci. Někdo tenhle čas využije k tomu, aby šel z privátu home. Někdo ještě vyspává z opice, protože včerejší noc propařil a jeho tělo je zcela unaveno. Další člověk má možná dovolenou a teď uklízí/vyklízí/vytírá kuchyň, protože ostatní členové domácnosti jsou prasata.

Když se člověk zamyslí, tak je miliarda jiných příběhů, které nikdy nepoznáme. Horní odstavec se týkal spíše kulturních částí zeměkoule, ale co třeba chudé oblasti Afriky? Umírá právě nějaké dítě v náručí své matky, která se snaží zadržet pláč, protože chce vypadat jako silná osobnost? Nebo, co když nějaký Vietnamec loví ryby pro svojí rodinku, protože už jsou hladoví a čekají než přijde taťka a předá mamce rybu a ta jí poté usmaží/upeče.
Ani nevím, jak mě tohle téma napadlo asi jako reakce na články ostatních blogerek. Všude samé oblečení, šminky, obchody ale nikde nevidím článek o zamyšlení. Není vám divné, že dívky nežádají o články, kde se projeví inteligence? Neříkám, že jsou blogerky hloupé, ale z článků o módě se toho o nich moc nedozvíme. Teď nastává otázka. Není to kvůli tomu, že nemají potřebu ukazovat svou inteligenci, protože by se to někomu mohlo znechutit? Ale to je celkem smutné, ne? Já neříkám, že by měly ihned napsat článek o kvantové mechanice a významu vesmíru, ale nějaké to zamyšlení by občas padnout mohlo ne:)?
Mě by to teda aspoň trochu potěšilo, protože takhle mi blogerky přijdou jako povrchní slečinky. Nebo aspoň většina.
Tenhle článek asi nebude moc navštěvovaný, protože nejde o módu, recenzi či jiné provařené téma.
                                                              ŠKODA
Je 10:22.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. vždycky když si říkám jak mám život na nic vzpomenu si, že jsou na tom lidé daleko hůř...takže moc pěkný článek, který se neutápí v této blogové scéně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:)...těší mě, že aspoň někdo sdílí podobný názor:)

      Vymazat
  2. Já taky musím souhlasit s Jaycee...opravdu netradiční příspěvěk, ale díky za něj. Mám sice ráda všechno nablýskané a co se třpytí (já straka!), ale zase mám ráda blogy, ve kterých se víc mluví než fotí. A především ty, které mají co říct. A tenhle je jedním z nich:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já taky ujíždím na všech holčičích blbostech, to si zase nebudu lhát:DAle občas se člověk musí projevit nějak...chytře:D:)a hrozně moc ti děkuju:)!

      Vymazat
  3. fúha ani som nečakala,že po takej dlhej dobe prechádzania blogov natrafím aj na niečo takéto :) takže palec hore ;) tiež mi toto chýba, že ľudia nevyjadria viac svoj názor a nielen na blogu, ale aj v komentároch každý všade vypisuje ako ho návštevníci posúvajú ďalej, ale väčšinou tie komentáre nesú len chválu o tom aké sú tie fotky/šaty/doplnky krásne ako fajn zdvihne to sebavedomie, ale toto nieje zrovna nejaká plnohodnotná odozva návštevníka akurát ešte by som chcela podotknúť, že práve "šminkové" blogy dosť vytláčajú povedzme tie "úvahové" keďže človek si rýchlejšie pozrie fotku ako prečíta zmysluplný článok a keď som z blogu.cz sa doteperila sem tak svoj denník som tiež dosť zkresala, ale ako vidím najlepšie je riadiť sa sám sebou možno to nikto nebude čítať, možno si to prečíta len pár ľudí, ale prečítajú si to tí, ktorých to naozaj zaujíma a nie takí čo si len svojim komentárom robia skrytú reklamu

    OdpovědětVymazat
  4. Path-nejde mi přímo odpovědět, nějak to blbne.
    Máš pravdu...je to bohužel tak. Blogová scéna je jenom o převážně o kosmetice. Nikoho nebaví číst(a natož psát)články, které něco doopravdy řeknou. Je to nechutný. I já znám spíš kosmetické blogy:/...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images