Skins-seriál, který zaujme hereckými výkony

31.7.12

Někdy v roce raz, dva, tři jsem udělala článek na seriály, který mám ráda. Ovšem pozor! Já našla jeden, kterej je pro mě opět totálně skvělej!
Bubny bubnují......jméno seriálu je: SKINS!
Je to seriál o teenagerech, který jsou tak trochu rebelové. Trochu asi víc. Líbí se mi, že se opět nešetří nadávkami (přece jenom je to o teenagerech), takže je to mnohem víc uvěřitelnější. Ale největší LIKE dávám tomu, že hercům je většinou přes 20, ale oni vypadají na 17! Takže, když říkají něco o svém věku, tak se nešklebím se slovy: "No to určitě."
Viděla jsem jsem zatím pár dílů, ale těším se na další!
Tohle video je boží:D

Znáte SKINS? Nebo seriál podobný jako Skins? Jaké jsou vaše oblíbené seriály?





You Might Also Like

9 komentářů

  1. Myslím, že som videla prvý diel :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vubec to neznam...tedka sjizdim LOST,Chirurgove a Zoufale manzelky :)

    Jinak jsem tvoje nova sledovatelka :)
    Mrkni i ke mne http://handbagforladies.blogspot.cz/ treba se ti tam zalibi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus! Tohle je super zahranej seriál plnej emocí a zvratů:)
      Jo já tyhle tři seriály občas vidím, ale nijak po nich netoužím:)
      A u tebe jsem byla;)moc pěkné:D!

      Vymazat
  3. Skins jsem zkoukla první dvě série a moc se mi líbilo. Na další série asi koukat nebudu, protože jsem četla dost rozporuplné názory, ale většinou, že po nástupu nové generace už to není ono.

    Můj oblíbenec byl smolař Sid a z párů Anwar s Maxxiem. Jako kámoši byli perfektní.

    Dobrá hláška: Ty ses kvůli ní oblíkl za Luka Skywalkera?
    Anwar: Myslíš, že vůbec viděly Hvězdné války a vědí, že Leia a Luke jsou sourozenci? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu koukat i na další, prtž jsem zvědavá:D...potom, co jsem viděla nějaký videa, tak to bude docela nářez...:)jo já měla ráda Cassie a tu černošku...zapomněla jsme jméno:D
      tuhle hlášku jsem ještě neslyšela:D:D

      Vymazat
  4. Černoška byla Jal. Její rodina taky stála za to.

    Celkově mám ráda všechny postavy, každá je pro mě něčím zajímavá. I když Cassie bych asi v reálu nerozdýchala. Byla docela dost psycho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo pravda:D. Jal. Cassie byla blázen:D...proto mě zaujala:D:D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images