Why I feel sad

28.7.12

Pro někoho prázdniny, které nikdy nezapomene. Pro mě nuda.
Musím uznat, že jsem vyzkoušela pár věcí, které mě tak trochu řadí do kategorie "REBELKA", ale je toho moc málo.
Od tý doby, co mám notebook, to jde z kopce. Sice už jsem napsala kus knížky, ale...neni to ono. Sedim doma. Zalezlá. Sama.
Každý je na dovolený. Jo byla jsem venku s přáteli, ale někdy si uvědomíte, že mimo školu si zas tak moc nerozumíte. Ještě, že moje nejlepší kamarádka bydlí vedle. Ale to taky nejde každý den. Ona toho má moc.
Asi budu muset zajet za sestřenkou. Je to obrovský pako, který propadlo, má tunu kluků a je to blázen, ale já jí miluju. A to je naprosto můj opak. Asi něco bude na tom, že rozdíly se přitahují.
Další věc je, že mi sem nikdo nechodí. Je mi to líto, ale já nedokážu psát články jenom  pro sebe. Navíc, když vidím, že si články nepřečetl vůbec nikdo. Ani jeden člověk.
Tohle mě trochu trápí. Vím, že když nejde o život, jde o ho*no, ale...No na to, jak dlouho(já vím, nejsou to ani roky..)bloguju...mám jen pár odběratelů. A komentuje mě jenom jedna holčina(díky).

Nemít peníze a styl je v blogovém světě asi SEBEVRAŽDA.
Máte někdo radu, jak si zlepšit návštěvnost/komentovanost?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. pěkný článek a občas mám úplně stejné pocity ! jinak pro koupi stylového oblečení nemusíš mít hodně peněz a každý má svůj vlastní styl :) chce to brát věci trochu opitimističtěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale v tomhle blogovém světě je takový binec, že když nejsi hubená a nemáš šmrnc oblečení, tak jsi jaksi vzadu. To samé s kosmetikou....ale děkuju moc Týnko:)potěšila jsi mě:))

      Vymazat
  2. Ide skôr o to, že musíš robiť pekné články a sem tam navštíviť a komentovť iné blogy, sleduj ich navštevuj pravidelne a oni si ťa potom aj všimnú a zapáči sa im tu. Pekný blog tak hlavu hore a s radosťou do toho. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já dost často komentuju:), ale nijak to nepomáhá:). A nechci se zase vnucovat víš co...ale o tom to asi je:D....Děkuju:)

      Vymazat
  3. můj blog taky nečte moc lidí, ale je fajn ho mít :) uvědomíš si jaká byla minulost a tvoje zkušenosti či vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, ale stejně to člověka trochu zpomalí v práci:). A tvůj blog mi přijde dost super:)!

      Vymazat
  4. Hele, je lepší mít pár čtenářů nebo spíše čtenářek, které mají něco v hlavě, rády si tě přečtou a pak okomentují souvětím, než stádo slepiček, které jenom óchají a áchají nad padesáti fotkama jednoho outfitu.

    Já jsem si blog založila pro sebe, abych se občas vypsala a vůbec jsem nepočítala s tím, že si někdo přečte nějaký můj zápis.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Jen mám takovou tu chuť dělit se s více lidma:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images