Balea depilační krém - recenze

11.8.12


Je léto a určitě chcete mít hebkou pokožku, že holky? A tomu patří holení, trhání, mazání, stírání...A teď vám představím produkt od značky Balea. Je to depilační krém. Určitě to znáte z vlastní zkušenosti nebo z vyprávění. Je to taková pasta, kterou si nanesete na kůži a pak setřete špachtličkou. Výsledkem má být hladká pleť. No podívejme se na to společně.


Takhle vypadá balení. Normální tubička v papírovém obalu se špachličkou, jak předpokládám, ale tu já už nemám(na stírání jsem použila nějaký tvrdý plast). Jak vidíte cenu, tak ta byla 49,90 Kč. Produkt jsem kupovala tak před rokem, takže nevím, zda-li se ještě prodává v tomto obalu. Nebo jestli se vůbec ještě prodává.
Zápach je opravdu nepřijemný. Pokud máte problémy s chemickými pachy, tak tohle pro vás bude asi vražedné. Mně nevadí skoro žádný pach, co se týče produktů, ale tohle je fakt aromatické/hnusné.






To, co vidíte na fotkách ↑ je moje ruka. Produkt jsem použila právě na ruku, protože to je nejpraktičtější. Pokud jste ale neposedné jako já, tak si upatláte vše okolo. Foťák, notebook, pračku, kalhoty...Nedoporučuju mít na sobě či okolo sebe cokoliv, co se nedá utřít nebo vyprat. Fakt je to patlací:/.
Pasta/krém se na ruku dává divně. I když sem si dala na prsty, kterými sem to roztírala, docela hodně produktu, tak sem musela vždy ještě dost přidat. Další překážka je natíraní. Nepodařilo se mi ani za boha rozetřít to rovnoměrně. A umejt to z rukou? Celkem těžké. Na ruce sem to nechala asi kolem 7 minut. Doporučené je však 5 minut.
A jaký byl výsledek?

Děsný! Nic moc jsem z ruky nesetřela! Pokusila jsem se dát na ruku normální krém na ruce a setřít to silou ručníkem, ale výsledek žádný. Ovšem když jsem zatáhla za jakýkoliv chloupek, tak se utrhl. Úplně v pohodě se dal utrhnout, ale špachličkou to fakt nešlo setřít. Aspoň ne mně. Když sem se pak na ruku podívala další den, tak chloupky nikde nebyly k nalezení. Zvláštní.
Můj názor?
Nekupovat. Lepší bude ty peníze investovat do něčeho, co funguje. Například do Veetu.
Používáte depilační krémy? Nebo radši holíte? A co epilace?


Dokonalá písnička. Skrývá v sobě sílu.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ja preferujem asi žiletku :) Nie som trpezlivá:) Pozývam ťa ku mne na giveaway o knihu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám jedině vosk. Ale Veet vůbec nebrat, většina vosku vám totiž zůstane na pokožce a ne na pásku. Vyzkoušela jsem i Veet zahřívací a stejná tragédie, tchyně si koupila Veet pásky na obličej, nestihla jsem ji varovat, že je to shit a taky to samé, vosk zůstane na tváři a dostaň ho pak dolů. :(

    Vosk, který můžu doporučit je Balea z dm. Je levnější a účinnější než Veet, i když se mi zdá, že se kvalita časem zhoršuje, už se konzistencí Veetu blíží. Nejlepší byla Opilca, ale ta ho přestala vyrábět :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám myslim že, voskový pásky na obličej od Veetu a myslim, že nejsem taky moc spokojená:/. Docela děsný:D. A já bych nejradši epilátor. Aspoň na ruce:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images