Co si myslím o odlišných lidech?

13.8.12

Zdobení těla


Před pár týdny mi řekla kamarádka o svojí 23-leté sestřence. V tu dobu se s ní hádala o piercingách a tetováních. Kamarádka to podporovala a její sestřenka to odmítala tak, až málem začla hořet jenom při pomyšlení na tohle hanění těla.
Já si myslím, že pokud to neubližuje té určité osobě, tak je vše v pořádku. Člověk přeci jen má nějaké právo na svůj život a může činit, co chce (do jisté míry). Piercing nebo tetování může člověku sloužit jako vnější ventil, kterým dá najevo svůj názor či vkus. O tetování jsem se zmiňovala ZDE.
Kámen úrazu však může být, když vás tetování nebo piercing ovlivňuje při získání práce. Někteří zaměstnavatelé nechtějí výrazná tetování či piercingy ani cítit, takže vám práci prostě nedají. To si musíte předem uvědomit pokud chcete podstoupit tetování, piercing a nedej bože modifikace těla! Vždy záleží na velikostí, barvě a umístění. Pokud budete mít potetovaný obličej, tak asi musíte očekávat reakce okolí. Pokud budete mít mini tetování na zápěstí, tak se dá zakrýt makeupem nebo náramkem. Piercing v obličej? Očekávejte reakce. Piercing nebo tetování na zátylku? Kdo si toho všimne? Asi nikdo.
To samé čekejte ve škole. Někteří učitelé jsou puritáni, takže by s vámi mohli jednat jinak/odlišně. To je podle mě nespravedlivé, protože tetování či piercing nemění vaší osobnost (pokud nemluvíme o extrémech) a neznamená to, že jste hloupější či pomalejší.
Navíc...některá tetování jsou tak krásná, že mě napadá jediná otázka: " Proč ze sebe neudělat plátno, čekající na nabarvení?"
 Tumblr
Tumblr











Oblečení

Tento odstavec se netýká lidí, kteří se oblekají tak, že jim koukají špeky, jsou špinaví či vypadají jako naprostý pitomci bez brýlí a soudnosti. Neonacistické či jiné znaky tu také nejsou vítány.

Satanisté, hopeři, emo, rockeři, punkeři, diskanti...Je mnoho stylů do kterých lidi lze zaškatulkovat. Proč je tu, ale ta nenávist k jinému stylu? To, že se někomu líbí černé pláště, číro nebo kalhoty s nízkým sedem automaticky neznámená, že ten dotyčný je kretén nebo blbec. Oblečení nijak zvlášť nevypovídá o osobnosti. Je to jenom prostředek k vyjádření ne k zrcadlení osobnosti. Když si oblékám černou barvu, tak ale neznamená, že jsem smutná či v depresi, ale to, že chci zeštíhlit nebo se mi černá prostě dobře nosí a kombinuje. Když si někdo obleče růžovou, tak to není důvod myslet si, že dotyčný moc rozumu nepobral. Prostě se mu tahle barva líbí, tak to neřeště.
Pokud oblečení neotravuje lidi (např. trny píchající do očí, špinící oblečení či boty, batoh flákající vás do hlavy,...), tak není důvod se nějak hanit. Prostě se koukejte radši jinam.
Navíc podle mě z psychologického hlediska je dobré se jemně lišit, protože člověk si tím udržuje vlastní osobnost, tak jak chce, ne jak chce okolí. Můžeme se tím vyjádřit. Já se oblékám například zcela normálně. Trička s potisky+kalhoty. Ale vždy mám něco, co mě trochu vyjadřuje, něco výrazného. A cítím se vždy líp, když sem oblečená v něčem, co jsem si vybrala sama a je to tím pádem můj styl.
Dneska se mi nepsalo dobře. Nevím proč. Předpokládám, že vám se to četlo stejně špatně. Dejte mi vědět v komentářích.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já tetování mám, sice vcelku nenápadné a na kotníku , ale mám. Ano, někteří lidé ve mě vzbuzují pocity: "Fůůůj, proč se tak hezká holka zpizdila takovým hnusným tetováním" Ale na druhou stranu, není to každého věc? A pokud se člověk chová normálně (myšleno není bezdomovec, neobtěžuje hlukem/zápachem/žebráním), tak je dle mě vše ok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč to každému není u zadku, že jo? Je to tvoje tělo/život. Nevím, proč se do toho každý plete:/!

      Vymazat
  2. tetování se mi vždy líbilo, akorát teď už je z toho poněkud masová záležitost:(

    blesitrh.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobou:). Před pár desítkami let to bylo všechno jinak:).

      Vymazat
  3. naozaj zaujímavý článok, hlavne o tom oblečku :)
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, príď ma podporiť na môj nový blog, vďaka Alex :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images