Detachment-úvaha

24.8.12

Toto bylo mnou napsáno na FB, ale chtěla jsem se podělit.
Často si říkám, že jsem jiná...jiná myšlením. Chápající. Ale tohle mě trochu vyvedlo z míry. Ráda pomáhám, ale moje rady jsou naprosto normální a "známý". Jak můžu někomu pomoci, když se neumím do té osoby vžít? Co se stalo, že už to nedokážu tak, jak to bylo v minulosti? Proč nedokážu zformulovat rady, tak aby někomu vyloženě pomohly? 
I když někdo je společensky méně přijatelný (obézní, ošklivý, malý,...), tak to neznamená, že nemá city. On cítí ty vaše narážky, nadávky, připomínky. Když mu to říkáte, tak se nesebere a neudělá to, co po něm žádáte, ale bude akorát cítit bolest v srdci, která se bude zažírat do kostí a žvýkat všechny jeho sny, inspirace, nápady. Proč se srát do jeho života? Je to snazší, než něco dokázat. Pro sebe. 
Proč je někdo méně přijatelný, protože je ošklivý? Protože jsme masírování masmédii, že krása je to hlavní, to důležité v životě. Studium na učilišti? Špatné...ale víte co? Na učilištích se nacházejí i hrozně šikovní a zruční lidé, kterým třeba nejde se pořádně učit. Neznamená to, že jsou to blbečci. Ne každý vysokoškolák je osobnost s pevným charakterem. Moje škola je taky celkem proslulá, ale je tam spousta idiotů, který fakt nemám ráda. 
Nemluvím tu však o lidech, co jdou na učiliště s tím, že budou na školu kašlat. 
Je 3:33 a já přemýšlím. 
Btw:u filmů většinou nebrečím. Tohle mě rozbrečelo 3x hodně a jednou málo. Asi to bude dobrý film. Poučný.
Přiznávám. Jsem jiná.
Byly to pocity k tomuto filmu http://www.csfd.cz/film/282520-oddelen/

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Četla jsem to na FB, mrknu se na ten film :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej to to potom "víš", kdo jsem. To jsem si neuvědomila:D! A koukni:).

      Vymazat
  2. Ptáčátko, to je krásná úvaha! Musím jen souhlasit. Ty největší hlupáky jsem potkala nejčastěji z řad inženýrů:-). A to mám prosím jen střední:-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:). Bohužel je to tak. Člověk si pořád myslí, jací jsou vysokoškoláci borci, ale dost často je to opak:/.

      Vymazat
  3. Ahoj, nominovala som ťa v Liebster blog award ;)
    http://beautybytimej.blogspot.sk/2012/08/liebster-blog-award.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images