Hola Seňoritas! Paleta 120-ti očních stínů, trable, Glanc...

30.8.12

Jsem živá, tloustnoucí, zdravím překypující...
A právě jsem si udělala radost a z aukra si koupila PALETU 120-TI OČNÍCH STÍNŮ! Ani nevíte, jak se těším, protože mé dosavadní stíny jsou prostě špatně pigmentované, nedrží (no to neni zas tak pravda-pokud na ně nešáhnu prstem, tak se nesmažou, ale...) a X barev mi chybí. A přitom já naprosto zbožňuji líčení nejen očí :3! To je vlastně dnes poprvé, co jsem si něco koupila na internetu a předem zaplatila, takže mam nervy, že mi nic nepřijde nebo to přijde rozbité, či nefunkční...No je toho hodně:). Ale tuhle paletu jsem si přála už dlouho, proto radost převládá:)). Zajímavé, že jsem snad nečetla jedinou negativní recenzi na nějakou ze 120-ti stínových palet. No možná něco o tom, že byla rozbitá, ale jinak ne.
Hmmm, co bych ještě...jo a stála dohromady cca 300 Kč, což je pohoda:). To i kdyby špatně barvily, tak to můžu zachránit nějakou bází. Jelikož ale bázi nemám, tak si přeju, aby samozřejmě fungovaly:D!
 Aaaa tolik se těším:). Chci vám fotit či natáčet své líčení, ale ono není moc výrazné, takže neni nic vidět a vypadá to škaredě. Uuuuž se těšim:)!
Dneska mi přišel nový Glanc. Při prolistování jsem si všimla, že stránky jsou laděny do růžovo-fialova. To vypadá moc hezky:)!  Taky na mě vypadl létáček Deichmannu. Musím uznat, že podzimní kolekce mě zaujala. Je tam hodně červené, hnědé a camel. Typ bot, které budou IN jsou klínky. Super! Jsou pohodlné, hezké...Dokonce jsem tam našla boty s motivem hadí a leopardí kůže.
Něco jsem nafotila, takže pár střípků uvidíte.
Jooo a ještě jsem vám chtěla říct...jednou v noci ke mně přišel kocour a skočil do postele. Konečně se mi podařilo, aby mi spal u obličeje, takže jsem ho měla skoro, jako polštář. No vydržel asi půl hodiny:D. Pak si mi lehl normálně ke klínu a spinkal. Ráno jsem se probudila a nejenže všude bylo bahno, takže se musela převlíkat postel, ale ještě ke všemu jsem pokousaná! Ale ne od komára, ale nejspíš od blechy! No to je děsný. Jeden kousanec mam pod pravým podpaždím, další dva pod druhým, jeden na bohu, další pod prsem, našla jsem i u obočí nebo na břiše...No hrozně to štípe, takže vypadam, jak nějakej opičák.
Další tragédie je, že mi odjel bratr s tátou do Chorvatska s pinzetou! Už teď vypadám jak Brežněv! Boooože! A přijedou až za deset dní. Fakt nevim, co budu dělat. Asi prohledám dům:D!


 Ty spodní mě hrozně zaujaly♥.

 Tenhle typ bot je tak krásnej:).
 Elegantní skvosty!

 Bejt o chlup levnější a...


 Má tu nějakou deformovanou ruku o_O. Nejenom, že je vyhublá...

 Hmmm:)!
 Ano, mam 5750 Kč na krém.
 Víte, že Dermacol dělá nový BB?


 Toho chlupáče chciiii♥.
 Zajímavý nápad. Borůvková polévka!
 Kdo by odolal?
 Rozhovor s Julii.
Návrhářství byl můj sen♥!
Takže, co vy holky? Máte paletu stínů? Kupujete Glanc? Máte krém za skoro 6 tisíc? Půjdete si něco koupit do Deichmannu? Jaké jsou vaše barvy pro tento podzim?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Zrovna jsi mě inspirovala k tomu, abych se na internetu mrkla na nové kolekce podzimních a zimních bot :)
    A zvu tě k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images