Jak jsem se málem ztratila...+outfit, songs

8.8.12




To co čtete jsem psala včera v noci. Chtěla jsem to až dneska publikovat, ale sem blbec a neuvědomila jsem si, že to časově nedává smysl. Takže tohle se událo včera:D!↓
Dneska jsem na sobě měla mojí milovanou transparentní košili♥, sukni Levi's, hnědou kabelu, DIY náhrdelník. Většinou nosím pod tuhle košili černou podprsenku, ale dneska jsem to nějak opomenula.
Konečně mám Kallos masku a šampon. Určitě udělám v blízké době recenzi, ale vlasy jsem si myla včera a vzhledem k tomu, že moje vlasy potřebují extra úpravu, tak to bude za pár dnů:).
Než jsme našly výdejnu parfums.cz, tak to celkem trvalo. Poprvé jsme se vydaly s kamarádkou na druhou stranu, ale potom to byla pohoda:). Vtipný to bylo v té výdejně. Slečna po mně chtěla číslo objednávky, které jsem si napsala předem na papírek, abych ho zbytečně nehledala v esemeskách. To byla chytrá věc, uznávám. Ale potom? Bože:D! To číslo začínalo 165 a pak číslo 6. Jenže já se při vyslovení 165 a pomyšlení na 6 zděsila, že jsem jí špatně řekla ty čísla předtím, takže jsem se asi na 15 vteřin zasekla a pak dořekla celé to číslo. Nakonec to bylo OK, ale ten výpadek...:D!
Jinak pohoda dnes:). Dostala jsem s kamarádkou kurz focení pod vedením mého táty, který to celkem ovládá. A víte proč ten "kurz"? Protože jsem doma našla starou zrcadlovku. Praktica mtl 5. Super retro zrcadlovka na film. Suuuper♥.
A here máte nějaký písničky:):
Pokud si je fakt chcete poslechnout, tak musíte kliknout na ten název a ono vás to hodí na YT. Ono to jinak protestuje, že je to moc malý:D:D
1)Ed Sheeran - Kiss me→pomalejší, hezká písnička pro oddych.





2)Kiss me podruhé(origo) - vypalovačka, tak krásná, že...





3)The Kills - Black Ballon-jedna písnička lepší než druhá♥




4)Professor Green-Remedy→moje letní/pařmenská hymna♥


                        



5)Nicki Minaj-Pound The Alarm→všechny písničky si pouštím třeba 3x za sebou♥





6)Rihanna-Rude Boy→starší, ale děsná pecka♥






Nesnášim Blogger! Debilní úprava článků, která zabere půl dne!
Jinak děkuji za 15 odběratelů. Miluju vás:D!
A tak poslouchám já. To poloutrhlý ramínko ukazuje na kvalitu čongů, ale je to extra pohodlný pyžámko.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Takový zásek se mi občas taky stane:D Jen se pak začnu smát jak magor a mám problém to vůbec doříct:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm ... ta košile vypadá parádně, líbí se mi ! :)
    a prd 15 odběratelů, se mnou už 17 :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je super. Vypadá nejlíp, když jí mám zastrčenou do kalhot s vysokym pasem:). To vypadá extra dobře:D:D.
      A děkuju. Sem ráda, že zrovna ty mě sleduješ:D!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images