Jak jsem si užila včerejší den? Palačinky a "oslava" super, ale toho mega pavouka sem nezvládla!

8.8.12

Takže ahoj děvčata. Včera jsem doma neměla nic k jídlu. Teda. Ne nic, na co bych měla chuť. Takže jsem si pogooglila a našla recept na palačinky. Minule, když sem si je chtěla udělat nebylo na skladě mléko, což se ukázalo jako primární problém. Ale včera bylo a vystačilo/postačilo. Dokonce jsem pro vás vyfotila fotky. Jsou z webky, takže kvalita s křikem utekla, ale i tak to snad pochopíte.
Musím říct, spíš přiznat, že sem palačinky dělala poprvý, ale i tak se mi povedly. Sice teď mám místo zubů skořápky, kuchyň je nově vymalovaná moukou a těsto vytváří zajímavé obrazce všude, kam se člověk podívá, ale bylo to fakt chutný:D!




Musim uznat, že palačinky dost rychle zaplněj žaludek. Ještě když na ně kydnete borůvkovou marmeládu jako já:D. Stejně zbyla jenom jedna, která byla ovšem dnes zkonzumována.
Nooo...jinak včera sem byla s mother pozvána k mojí nejlepší kamarádce Ádě, která je zároveň i sousedka, na sešlost. Aby toho nás náhodou nebylo málo, tak tam ještě byla kamarádka Sofča s mamčou, kterou sem taky leta letoucí neviděla. Takže tam byly tři kafrající ženský a my tři puberťačky:D. Byla to sranda, ale nejvíc se mi líbilo, že všude byla šunka, bagetky, mozzarella...Mňam. Ne samozřejmě, že se mi nejvíc líbily ty výtlemy, který jsme měly potom, co starší generace odešla na zahradu. Máme asi milion fotek, který jsou totálně o hovně:D. A kdo taky myslíte, že fotil? Já.
A teď skončila ta hezká, příjemná část, která měla radši zůstat, ale nějak se vytratila. Takhle si povídám s holkama, sedíme vedle sebe v řadě a já na kraji. Kouknu na zem a vidím něco tmavýho, pohybujícího se. Bylo to obrovský. Byl to pavouk jako kráva. Takhle velkýho pavouka, takový ty domovní myslim, sem ještě neviděla. A to sem viděla pár desítek, protože jsem je doma vždycky krmila (dělám to doteď). Se Sofčou sme začly synchronizovaně ječet, potom se přidala Áďa. Nejhorší na tom bylo, že ten pavou běžel ke mně! A já nestihla utéct, protože nebylo kam. Já seděla na blbym místě ze kterýho se nedalo uniknout, pokud sem nechtěla přijít o nohy, protože ten pavouk by mi je určitě ukousnul! Takže sem měla nohy ve vzduchu. Pekelně bolely, ale radši sem to vydržela, protože sem chtěla ještě chodit. Další negativní věc byla ta, že ten pavouk přiběhl k nožičce mojí židle a čekal. On totiž kurva nemohl běžet někam do prdele, ale pěkně si vychutnával moje klepající se nohy půl metru nad ním. No. Takže sem se překonala a přelezla přes židle na druhou, bezpečnou, stranu. Během toho sme děsně ječely. To byla sranda.
Pavouk se rázem stal dirigentem. Jakmile se pohnul, tak sme kříčely. Přišel blíž, daly jsme volume do prava. Potom chytrou Áďu napadlo vzít nějakej prostředek na hmyz. Stříkla to na něj a hádejte, co udělal? On vyskočil!!!! No chápete!?! Vyskočil! Nějakou dobu jsme se nedokázaly odhodlat jít za ním, protože byl schovanej za květináčema a my sme na něj nemohly stříkat. Takže sme vzaly dlouhej deštník a ten spray. Potom se nedělo nic divnýho. Pak ale...stříkala jsem na něj 15 vteřin nekecam a on se furt normálně, snad ještě rychlejš, hejbal! Humus dámy. A to mi pavouci zas tak nevaděj.
Potom už jenom přišla Sofči máma, vzala (!!!!!!!) ho do kapesníku a odnesla se slovy: "Pavouky nesmíte zabíjet".
Celej dnešní den po mně furt něco leze. Paranoia je svině.
Máte rády pavouky?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak já někdy místo mlíka dávám i obyčejnou vodu :) Já to teda dělám podle oka, nějakých receptů se nedržím už X let, takže kdybych já měla někoho učit palačinky, tak jako nevím nevím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak to chutná bez mléka:O? To by mě nikdy nenapadlo:D...no tak teď už to taky nebudu dělat podle receptů, ale napoprvé sem musela..:D:D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images