Jaké jsou mé oblíbené blogy (3) ?

19.8.12

Za tu dobu, co jsem napsala tyhle články o oblíbených blozích 1 , 2, tak jsem našla další, které jsou mojí inspirací.

CZ
DIA♥
http://handbagforladies.blogspot.cz/
Takhle holka je boží. V poslední době jsem si jí fakt zamilovala:). Je moc milá, krásná a přirozená. Její články jsou jako ona, takže nuda nebo neoriginalita nejsou na místě. V poslední době přidala úžasná videa z kterých "stříká" na všechny strany kamarádství, zábava a léto. Tuhle holku navštěvuji snad nejvíc ze všech.

Bonitka
http://bonitanymfa.blogspot.cz/
Omlouvám, že sem tě přidala pozdějš:D! Tohle děvče mi je horzně sympatické. Je podle mě dost chytrá a hodná, ale jak tý život nakládá...smutný. Miluju její povídání, které si můžu číst do alelůja. Miluju její recepty, které pochopí i jelito jako já. Je to hrozná pohodářka i přes vše, co se jí děje. Taková super bojovnice.



 LEA
http://ilovefashion-lea.blogspot.cz/
Tahle holka má boží podpatky! Závidím jí je hrozně moc. A k botkám oblíká i super oblečení:)! Fakt bych chtěla její šatník.

JANE
http://janebeautiful.blogspot.cz/
Tahle blondýnka je fakt roztomilá. Určitě se u ní zastavte. Najdete tu recenze, "deníček" a oblečení, které je hrozně krásné:).

SK
Terka
Tahle holka se dokáže namalovat tak, že jí to hrozně závidím. Má krásný obočí, který bych jí nejradši uřízla a přišila sobě. Není tu však jen líčení, ale i tipy na obočí, make up, DIY, nehty...Je toho mnoho. Jo a natáčí video tutoriály.
                                                                              UK
Sandra
Typická cizinka. Krásně se obléká a my šílíme. Její oblečení je převážně originální/neobyčejné.

US
Brittany
Bože. Boooože! Jak já jí obdivuju a miluju! Její drsnější hudební vkus se projevuje v jejím oblečení. A to já fakt miluju. Bagančata, podpatky, džínsky, trny, černá, lebky, bílá, kůže, rock'n'roll, rudá, šifon...Krása nebeská. Asi z ní umřu. Fakt se k ní koukněte. Je to dokonalá osoba. Platinová blondýna.
Znáte tyto blogy? Jak se vám případně líbí x nelíbí?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. I am following you now via bloglovin.
    I look forward to reading your future posts :)
    STYLE DECORUM

    heres your bloglovin page incase you didn't know!

    http://www.bloglovin.com/blog/3959360/birdie

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se jdu mrknout, miluji objevování nových blogů :) tak snad budou tak fajn jak říkáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee na tebe jsem zapomněla:Ddoprčic:D

      Vymazat
  3. Další várka krásných blogů? Teď abych celý dny jen seděla u compu a prohlížela..:-)
    Jinak DIU znám, je skutečně krásná a milá holka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsou to super blogy:). To já dělám celý dny:D
      Dia je zlatíčko:)!

      Vymazat
  4. Pane jo, za co jsem si to zasloužila? To je moc hezké, že tohle někdo o mě řekne :) Přesně kvůli takovým lidem jako ty ráda bloguji, jsem ráda když vím, že někdo to rád čte :) :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zasloužila jsi si to celou svojí osobou:)! To mě těší:)!

      Vymazat
  5. Moc děkuju za zmínku, strašně mě to potěšilo:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images