Kallos - objev století pro vlasy

2.8.12

Ahoj holky:). Doufám, že se máte dobře a léto je pro vás nejlepší část letošního roku:)! Snad v srpnu bude více slunečných dnů než v červenci! Já se dneska opalovala, takže krása. Další plus je, že jsem dnes zjistila, že naše domácí wi-fi dokážu chytnout na zahradě! Jsem sice ještě více závislá, ale ten luxus, že nemusím trčet doma a můžu se opalovat a přitom psát na notebooku! To je extra super:).
Ovšem toto není primárně to, co jsem chtěla říct:). Dnes jsem zjistila něco ohledně vlasové kosmetiky(ovšem mají i kosmetiku), která je extrémně levná a přitom ty recenze! Pozitivní a snad ani jedna negativní! Tahle vlasová značka se jmenuje Kallos a je to nějaký rodinný podnik ve kterém pracuje otec a jeho dcery. Pod sebou mají 100 pracovníků(podle slov googlu).
Já jsem si objednala Masku pro suché a poškozené vlasy Placenta a Šampon pro normální vlasy (Cream Shampoo). Maska při obsahu 800 ml(!!) stojí pouhých 99 Kč!! Šampon má obsah 700 ml(!!) a stojí 75 Kč! Neuvěřitelné! Luxusní! Senzační!
Teď ovšem je na řadě otázka, zda-li to bude mě vyhovovati! Podle slov dívek, které to vyzkoušely, tak určitě:)! 

Až dostanu pokyn, že je na skladu, tak si pro ní dojedu a sama vám povyprávím a porecenzuji! Děsně se těším! Snad i vy!









Mimochodem mám pro vás přichystanou recenzi na lak od Miss Sporty a na Depilační krém Balea. Těšte se:)!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. No tak tu recenzi si nemůžu nechat ujít. Vypadá to...až moc dobře. Něco na tom musí bejt:-).

    Ale ne...třeba je to opravdu skvělá kosmetika. Tyhle rodinné podniky občas dokáží zázraky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším:). Snad to bude fungovat, tak já má ne-li líp:D! Jediné, co si přeju, že to nebude mastit vlasy:D!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images