Až budete v depresi a půjdete za psychologem, tak se možná potkáme...+tip na nákup

3.8.12

Ahoj holky:). Dneska jsem šla spát v 5 hodin ráno, protože jsem se koukala na film Domácí Mazlíček. Hraje v něj skvělá Anna Faris, kterou můžete znát z každého dílu Scary Movie. Další skvělé herečky jsou Emma Stone a Kat Dennings. Je to hrozně vtipnej film a já vám ho doporučuji. Já ho viděla několikrát, ale včera jsem koukala na Youtube s dabingem;).
Jinak jakmile jsem vstala, tak jsem se začala připravovat, protože jsem se rozhodla vrátit knížky do knihovny.  Vracela jsem celkem čtyři knížky. A hádejte, kolik jsem si jich půjčila:D?
Přesný počet je 11! Já říkám, že jsem blázen do čtení:). Knížky jsou ve valné většině o PSYCHOLOGII A SOCIOLOGII.



Potom dvě knížky od Haliny Pawlovské, jejíž články hrozně ráda čtu v Glancu, protože dokáže psát poutavě a vtipně.
Další knížky, které obohatí můj čtenářský seznam jsou: nějaké holčičí čtení pro oddych, 2x psychologie vztahů, básně od Hrubína, jedna anglická knížka(potřebuju trénovat AJ).
Pokud se divíte, proč jsem si vypůjčila psychologii a sociologii, tak proto, že humanitní a společenské vědy miluji a chtěla bych je i studovat. Myslím si, že by mi to i šlo, protože hodně lidí (od učitelů-po kamarády-po dospělé a rodiče) o mně říkají, že na svůj věk jsem velmi vyspělá, co se týká myšlení. To mě těší víc, než kdyby se o mně říkalo, jak jsem krásná a úžasná(ovšem někdy by se to hodilo:D!)→já radši mozek♥. Nechci se potupně sama chválit, ale myslím si, že je dobré, aby jste to věděly. Proto mám radši články přemýšlecí než kosmetické :).
Škoda je, že na předmět společenské vědy(SPV), jsme měli učitele, který byl tak aktivní, až nikdo nic moc nechápal a nechtěl spolupracovat. Ale něco vysvětlil dobře to musím uznat. Největší mínus je fakt, že SPV a psychologii máme až ve třeťáku:/.

Tenhle první rok na střední mi ukázal, co bych chtěla později studovat. Poslední knížku už čtu. Je velmi dobře napsaná.

Psychologie vztahů, která jemně naznačí/vysvětlí, jak to vlastně má být a je.
Hrubín je jednička.

I srandu musí člověk číst.

Anglický jazyk je důležitý!

Oddych , který napsala Sandra Lanczová.

Vše si můžete půjčit v městské knihovně v Praze:)
Mimochodem v Tescu na Andělu mají slevy na antiperspiranty-deodoranty, jak ve spreji tak v kuličce či mazátku. Slevy jsou na značky Nivea+Lady Speed Stick. Niveu doporučiji. Ceny všeho jsou okolo 50 Kč.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Aj ja mám veľmi rada knižnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky:). Nerada si knihy kupuji, protože jsou drahý a navíc ten papír...:/

      Vymazat
  2. Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše - to už si chci léta přečíst!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky:D! Nemohla jsem to u nás v knihovně najít a konečně včera jsem to našla:). Až to přečtu můžu ti poreferovat:);).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images