Můj dnešní nákup v My Národní+tipy, slevy

16.8.12

Dneska jsem se rozhodla, že pojedu do Máje. Včera jsem četla od Rendy z Ordinary life, že se tam nově prodávají štětce Eco Tools. Protože mi pár štětců chybí, tak jsem si myslela, že si svojí collection of brushes rozšířím o štětec na make up, tvářenku...
Jakmile jsem našla regál, kde se Eco Tools prodávají, sem zbystřila. Zaprvé ten výběr byl nic moc. Pár štětců a jeden set o několika štětcích-to bylo vše. Zadruhé ceny nebyly pro mě osobně přijatelné. Nejnižší cena byla 109 Kč a ten set stál snad +- 539 Kč.
Myslela, jsem, že budou velké slevy, ale..nebyly. Škoda. A ještě ke  všemu se mi ceny zdály přemrštěné. Když to porovnám s Rossmanem, DMkem a tak...
Jestli chcete vědět, co jsem si pořídila, tak pročtěte celý článek:).+můžete načerpat tipy na nákup.


Ale přesto mě potěšilo, že jsem ta našla regál s kosmetikou Vipera. Pamatuji si, že před pár roky jsem v Tetě♥ koupila makeup a byla jsem s ním strašně spokojená. Ani nevíte, jak jsem byla nadšená, když sem požadovaný/uctívaný makeup našla. Hned jsem si ho koupila, i když byl tmavší, než ten minulý. Jenže víte co? On je tak super, že to nikdo nepozná. Dokonale splyne s pletí a já vypadám opáleněji. Cena kolem 150 Kč.
Nivea olej pro extra suchou pleť. To je další produkt, který krášlí mojí koupelnu. Krásně zjemní pokožku na dlouhou dobu a ještě ke všemu jí naleští, tak krásně, že se lesknete jak psí kulky:D. Ale myslím to pozitivně:). Cena kolem 80 Kč.
Potřebovala jsem zelený korektor a ten jsem našla v paletce korektorů od Catrice. Musím uznat, že má velké spektrum využití. Určitě si paletku pořiďte. Hodí se ke každé pleti. Cena kolem 90 Kč.
Poslední věc jsem pořídila v kuchyňských potřebách. Koupila jsem mamce nádobu na máslo. No...než sem je našla, tak to taky trvalo:D. A ceny? Hrozně! Nejlevnější stála 229 Kč! Chápete? Je to obyčejná miska s poklopem. Nakonec sem jí ale koupila. Fotku nemám, asi by vás to nezajímalo:).
Abych nezapomněla...na vše bude ještě podrobná recenze.




Byly jste někde vy holky? Koupily jste si něco? Nebo jste dělaly něco jiného?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. zůčastni se mé sheinside giveaway na: http://dreamworld-e.blogspot.cz/2012/08/sheinside-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks,for the follow.<3 Follow you back on gfc.;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images