Můj francouzský copánek

15.8.12

Sama na sobě jsem si ho dělala poprvé, takže musím uznat, že se mi docela povedl:). Nejhorší bylo vydržet tu bolest v rukách/rukách→byla nesnesitelná. A to, že v nich mám síly! Tím se nevytahuju, ale chci to lépe vysvětlit. Nechápu, jak to může někdo plést v kuse. Já jsem musela ty ruce pořád dávat dolů. Děsnééé:D. Ale s výsledkem sem jakž takž spokojená:). Určitě to zkuste taky. Možná se vám to nepovede hned, ale jednou určitě:).
Zjistila jsem, že plánovat článek neumím:D. Chtěla jsem, aby se ve dvě hodiny narodil a ono nic.


A omlouvám se za nic moc fotky. Pletla jsem ho okolo deváté hodiny a navíc fotit si vlasy je celkem obtížné:).
Líbí se vám francouzský cop? Umíte si ho na sobě uplést?
Edit: dneska jsem si ho upletla znova a už to nebylo tak obtížné:).


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Cop se mi líbí! Ale nikdy v životě jsem ho nedokázala sama na sobě. Jsem ostuda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když sem to dokázala já:D. Tak každej:D!

      Vymazat
  2. já copy nenosím, nehodí se to ke mně, ale tobě to sedí, vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda:). Ale aspoň tě tolik nebolí ruce jako mě:D

      Vymazat
  3. Paráda. Nechápu, jak si ho někdo uplete sám. Berušce pletu většinou dva a jdou mi čím dál líp, ale na sobě se mi nikdy moc nedařilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:). Já to jakž takž okoukala z tohohle videa:)http://www.youtube.com/watch?v=C7tXcrTjXiY&feature=plcp ...je to trochu jiné než to mám já, ale ten postup je stejný:).

      Vymazat
  4. Na pletení copů,a dělání všelijakých účesů,jsem naprostý antitalent! :D A navíc mně nesluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaale...určitě by ti slušel:D! Podle mě málo lidem nesedí:).

      Vymazat
  5. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you:). I have got Bloglovin, but I can't work with it...:/.

      Vymazat
  6. vyzerá celkom fajne :) už som chcela vyskúšať aj rybí cop, ale v týchto piplačkách som dosť veľké jelito :D hádam raz nato budem mať nervy alebo niekoho poprosím nech to spraví za mňa, heh priateľ sa bude musieť povinne naučiť pliesť :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:). Rybí cop je lehkej:). Mnohem lehčí než francouzskej:).
      Jen ať se učí;D.

      Vymazat
  7. Nice hair.^^
    Would you like to follow each other???
    My Blog

    OdpovědětVymazat
  8. proč já jsem sakra naprosto levá a všichni kolem mne šikovní? úžasnej francouzskej cop a moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys zvládla:D...to zkus;). Prvně to neutahuj a dělej to z větších pramenů...:)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images