Tumblr♥

22.8.12

V poslední době se mi nějak nechce nic psát nebo fotit. Ale včera jsem si koupila krásnou "košili" a úžasný prstýnky! Určitě vám je v nejbližší době vyfotím:).
Dnes jsem se, ale rozhodla dát vám sem pár obrázků z mého osobního tumblr, které jsem přidala v srpnu. Musím se pochválit, protože si sama sobě svůj tumblr zavídím, jak je krásnej. Celkem to ukazuje na moje sny, inspirace, oblíbené věci a tak dááále. Jestli vás to zajímá, tak se koukněte:)! Je možné, že prudérním lidem se můj výběr nebude líbít!




Dneska to byla větší nálož mých obrazků? A co ty vaše? Máte tumblr?



                                           

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Jsem ráda, že nejsem prudérní. Tady mám jasný důkaz. Moc se mi totiž líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. jů, tetování! <3
    byla bych ráda, kdybys navštívila můj nový blog o vaření :)
    food-andyou.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tetování jsou hodně libový:)! A kouknu tam:)!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Taky ty obrázky mám na svém tumblr:D!

      Vymazat
  4. nádherné!!!! :)






    PS: Na blogspotu doprva začínám a byla bych moc ráda,
    kdyby ses přišla podívat na můj blog :)

    OdpovědětVymazat
  5. výběr se mi velmi líbí:) a též už pěkně dlouho závislákuju na tumblr:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam mám teď 686 příspěvků:D:D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images