Co když to nezvládnu...(+random)

28.8.12

...si říkám pokaždé, když si uvědomím, jak málo času zbývá do toho děsivého data. Třetího září vše začne. Nervy se rozjedou naplno. Červené tváře budou na denním pořádku. Času nebude nazbyt. Vše se zhroutí.
. Kecááám. Tak, tak šokující to určitě nebude. Takže nepanikařte, protože to bude úžasný rok plný zábavy, kamarádů a akcí. Nesmíte se koukat jenom na ty horší stránky, protože by jste taky mohly zešílet. Jako já. Jsem paranoidní.
Teď vám sem dám dnešní fotky. Nemám talent, zrcadlovku a ani nápady, ale ani to mi nezabrání ve focení. Na blozích čtu, jak je trapný, jak někdo fotí své mazlíčky, kytky,..? Noaco? Je to váš foťák? Váš blog? Není, takže se nepleťte do ničeho, co vás nezraňuje či neuráží:)! Jo...a některé fotky jsou si podobné...noaco?


 Jeho chloupky na bříšku jsou jemné, že by mu mohl i bourec morušový závidět
 Kocourek nemá nechutný očíčko, ale má ho dlouhodobě poraněné, takže se mu více špiní. Přemýšlíme, jestli na něj vůbec vidí :'(.

 Upírek. Má špičáky jako já!





 Kocour něco pozoroval. Myšku?



                            Růže jsou...nádherné.












 Foukalo, takže jsme ráda, že jsem něco vůbec vyfotila. Motýlci jsou ale celkem ochotní.

Viděla jsem motýlky, tak jsem chňapla foťák. Ale zahrada skrývá mnohá tajemství.
Co vy? Fotíte? Zkoušíte? Máte mazlíčka? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. podľa mňa to nie je trápne je to jeho vec kto si čo fotí a aj tak sa nikomu nazavdačíš fotíš len seba si narcis, fotíš zvieratá, prírodu, jedlo si trápna :D takže ako toto nerieším :D nech si každy fotí čo chce :D ja najčastejšie fotím svojho psa :) a kráásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím:). Já fotím kocoura a ty pejska:)). Děkuju:)

      Vymazat
  2. tie fotky sú krásne :) je to tvoj blog, pridávaj si tu, čo chceš.. ja osobne najradšej fotím jedlo a svojich dvoch psíkov, sú oveľa fotogenickejší ako ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:). Jo zvířátka...vypadají vždy lépe než my:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images