Asi ze mě kadeřnice nebude...

2.9.12

Ahoj ahoj duchové mého blogu.
Dneska jsem totálně mrtvá, nevnímám a asi budu nemocná.
Dnešek bych označila jako kreativní. Barvila jsem hlavu a jaký umělecký dílo jsem z toho dokázala vytvořit...nevěřily byste. Jako barva chytla moc hezky, ale nějak se mi (ne)povedlo  vynechat pár odrostů, takže kamarádce chybí pár blond míst. Sem idiot. Minule se mi to tak povedlo! Ale dneska? Fakt je to na nic. Jestli takhle začne i můj školní rok, tak se oběsim nebo zastřelim Fakt děsný.
Dneska mám nějakou debilní náladu. Nic se mi nedaří, síly mě upouštějí, že si neotevřu ani krabičku s vitamínama a jídlo jsem snědla asi během půl hodiny. Je mi zima, mám teplotu, bolí mě celej člověk, hlava mě tlačí, oči pálí. Vypadá to, že chce angína zabít mojí imunitní armádu. Opravdu mě to těší. Ale to mam za tu lenost a nicnedělání. Na email mi ani Mia neodepsala, takže jsem celkem naštvaná. Nebo spíš natěšená na její odpověď.
Asi jdu skočit do rakve.
Včerejší pozitivní věc byl tenhle francouzskej cop. Dnešní vypadá líp.






You Might Also Like

12 komentářů

  1. :-* pořád je to lepší než moje kareřnické schopnosti!
    TO MI VĚŘ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vole....kdyby jsi to viděla! Fakt sem z toho na nervy:D:D!

      Vymazat
  2. Ale ten cop se ti náhodou povedl,..nice..:)

    OdpovědětVymazat
  3. uzdrav sa :)
    nominovala som ťa vo svojej awards.. je to síce moja minimalistická verzia, ale aj tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Vypadá to lépe:)!
      A za nominaci extra děkuji:)!

      Vymazat
  4. hezke je to :)))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný účes :)
    http://daniellechaotically.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images