Favourite Youtube channels about beauty♥-oblíbené youtuberky- 2

30.9.12

Minule jsem vám ukázala své tři oblíbené vlogerky. Dnes je čas na to podělit se s vámi o další skvosty, které jsou nahrané na youtube a vy o nich třeba ani nevíte.

Carli z CarliBel55


Myslím, že jsem nikdy neviděla nikoho s tak velkýma a přitom krásnýma očima jako má Carli. A když připočteme, jak krásné řasy si lepí. Olala! Zaujal mě například návod na to, jak si doma udělat linky z barev, které chcete! I přesto, že investuje peníze převážně do drahé kosmetiky, snaží se nacházet levnější varianty, které jsou stejně či velmi podobně dobré. V tomhle tutoriálku vám ukáže, jak se namalovat jako Marilyn Monroe. Hrozně vtipně se v něm tváří, když si nanáší rtěnku(:D). Máte-li splihlé vlasy, tak se nebojte, i pro vás je zde video
Nikkie z Nikkietutorial
Tahle osmnáctiletá holka z Nizozemska je naprosto úžasná. Je vtipná, krásná a šikovná! Umí perfektně anglicky, takže se nemusíte bát, že byste jí nerozuměli. Její tutoriály jsou velmi originální, třeba...kdo by si kdo pomyslel, že červená linka na oku vypadá tak perfektně? Navíc s červenými rty? Mimochodem vám dá v tomto videu tip na optické zvětšení očí! Líbí se vám líčení z obrázky nahoře? Připadá vám povědomé? Taky by mělo být! Je to líčení podle Demi Lovato a přesně tady ho můžete shlédnout. U Nikkie je dobré, že videa můžete vidět i v nejlepší HD kvalitě. Právě koukám na její videa a ona je opravdové sluníčko, co zlepší náladu snad každému.
Lilith z Liliththedarkmoon


Konečně vám dávám také tip na videa, která se točí kolem účesů. Mám pocit, že jsem jí tu někde už zmiňovala. Divnééé. Jak vidíte na fotkách Lili je velmi zručná a šikovná. Už vás slyším říkat:" To nezvládnu. Je to moc těžké.." Ne vy to zvládnete, protože i ona si vše dělá rukama. Neříkám, že to bude lehké, ale spoustu z toho s menším cvikem zvládnete. Její channel najdete ZDE. Nebudu vám sem dávat nějaké tipy, protože ani nevím, jak všechny účesy pojmenovat(:D). Jsou tu účesy od jednodušších(rybí a francouzský cop) až po těžší (svatební či plesové účesy). Videí je opravdu hodně, takže inspirace určitě nechybí. Já se díky Lili naučila francouzský cop během chvilky.

Příště se podíváme na další youtuberky, které jsou mi sympatické a nějak ovlivnily můj život. 
Líbí se vám moje tipy? Znáte tyhle "holky"? Podělte se o své tipy, třeba díky vám najdu někoho dalšího výjimečného:)!


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Díky tobě jsem narazila na Lilth a je skvělá! Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď viď:D! Hrozně hezký videa dělá:).

      Vymazat
  2. Ptáče moje! Jsi ta úplně první blogerka, co mě PŘINUTILA se podívat na nějaký kosmetický video. Jsem se teda podívala (na první dvě, že) a jala se mě panika - bože, vždyť já si blbě líčim i ty řasy! Ale jistě že mi to nedalo a teď vesele serfuju dál:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty píšeš vždycky tak potěšující komentáře:D! To jsem (ne)ráda, že jsem tě přinutila koukat:D! Jsou to šikovný holky, co dělají moc pěkná videa:)! Jak si můžeš špatně malovat řasy? To jde?:D:D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkujiii:). Doufám, že se necháš inspirovat:)!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. To rozhodně:). I když Nikkie je taky moc hezká→taková sympaťačka:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images