Maybelline - Colorama (bezbarvý lak)+tip

2.9.12

Život je plný zklamání a je to celkem v pořádku. Maso chutná nejlíp po hladu a postel je nejměkčí po těžké cestě. Jack London
Dneska jsem pro vás připravila recenzi na lak, který podle názvu znáte a určitě nějaký máte doma. Jedná se o lak Maybelline Mini Colorama v odstínu 36 Crystal Clear, tedy bezbarvý lak.


 Takhle vypadá lahvička ve které je lak uvězněn. Chudák malej. Sranda:D:D!. Prostě normální skleněná lahvička s plastovým uzávěrem. Co mě zarazilo je to, že se lak trochu ztuha otevírá. Výdrž je tak kolem 4 dnů, když si dám dvě vrstvy. Jako nadlak je na prd, protože stírá lak pod sebou a výdrž podlaku je i bez něho stejná. Další špatné je, že dělá rýhy. Dost mě to štve, protože musím dávat víc vrstev, aby povrch nehtu vypadal uceleně. Další, co mě mrzí je, že lak jsem si koupila kolem 30.7 a už v něj je jenom polovina a to ho zas tak často nepoužívám. Vinu na tom nese to, že se opravdu musí dát větší vrstva, aby tolik nerýhoval.

Kdo navrhl tenhle štěteček je pako, protože je too small. Trochu mi překáží, ale přežiju to.
Celkové klady a zápory:

+ moc hezky se leskne
+ celkem vydrží
       
- rýhuje
- rychle se vypodřebovává
- stírá lak pod sebou
- špatně se odlakuje
   Ikdyž to tak nevypadá, tak i tak ho používám. Kromě toho rýhování mi nepřijde, tak děsnej:).
Co vy a tyhle známé laky?
↑ Tohle je v poslední době můj oblíbený klip a písnička.  Ona má, tak svělý tým na vymýšlení videoklipů! A tenhle se povedl extrémně dobře♥!

You Might Also Like

2 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images