My book

4.9.12

Píšu další knížku. Už je to druhá. Je to ovšem shrnutí školního roku. Třeba se mi to bude hodit až budu starší. Bude zábava to číst.
První knížka je o dívce, která není moc nadaná a tak neovládá svoje schopnosti. Jmenuje se Sandra. Její kamarádka je Mary a je to zhýčkané dítě, které si ničeho neváží. Kromě Sandry. Ta je pro ní inspirací.
Obě bydlí ve škole, která trochu připomíná tábor pro nadané děti. Tahle sorta lidí (učitelé, děti,..) je nazývána Noiři. Ani nevím, proč jsem je tak nazvala.
Sandra je z rodiny, která jí nijak nepomáhá. Trápí jí to, ale učí se tím, že si musí vystačit sama. Bude mít problémy se spolužáky, kluky a učiteli. Těším se na intimnější pasáže.
Bude se zamilovávat, bojovat, učit.
Prostě trapné klišé. Pište taky. Můžete do knížky jako já promítnout svojí osobnost a vypořádat se tak se svými "démony". Při čtení uvidíte, že vaše problémy nejsou tak hrozné a vy jste vlastně normální. Můžete svojí osobnost v knížce nějak zlepšit a tak se podle ní učit, jak být lepší. Nelžu opravdu vám to může pomoct se sebevědomím. Vypište se. I když to nemusí být dobré. Zkuste to. Za nějakou dobu se tomu zasmějete a připomenete si, jaká vaše osobnost bývala.
Teďka píšu shrnutí, co se mi děje ve škole a tak. Je to jakoby psaný deníček. Viděly jste On je fakt boží? A četly tu knížku? Přesně podle toho jsem se inspirovala:).
Hrozně mě baví psát stejně jako číst a pokusím se tu knížku poté procpat do nějakého vydavatelství. Třeba to vyjde. Moje práce/slohy v češtině jsou většinou velmi dobré, tak to třeba něco značí.
Notebook je mojí spásou. Můžu psát na klíně a ne se hrbit u stolního počítače, který je naprosto debilně doplněný malou židlí, takže tam člověk sedí jak Quasimodo.
Myslím si, že mám docela dobré nápady, akorát mi chybí to "něco". To, co každého při čtení nadchne. Nebo aspoň si to myslím:). Ale třeba ne. Třeba to někdy dokážu.


Píšete? Nepíšete? Chcete? 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Ptáčátko, to je úžasné. Ale děj první knihy bych tu nezveřejňovala, ještě Ti tak dobrou myšlenku někdo ukradne.

    A já se jinak vypisuju na blogu. Až se občas stydím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda pravdoucí Lucko. Ani mě to nenapadlo:).
      Já právě taky, ale nikdo neví, kdo jsem takže já můžu...podívej na můj minulý článek:D. Ukázala jsem, že jsem blázen:D!

      Vymazat
    2. Já vím, ten jsem četla. Zdáš se mi lehce normální:-)
      A doufám, že jednou odkryješ svou tvář!

      Vymazat
    3. Mě spíš lehce nenormální. Ale aspoň jsem upřímná:D!
      No...aby jsi se nevylekala:)!

      Vymazat
  2. ja som sa pokúšala o napísanie, ale neviem prekročiť 5 strán. som na to lenivá, hoci mám extra bujnú fantáziu a môj maturitný sloh dostal 100% a kvôli nemu museli ostatným trošku znížiť hodnotenie :D fuj, samochvála smrdí, ale fakt si ma inšpirovala to znovu skúsiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč nebýt pyšná na svůj úspěch? Takže pohoda:)! Hele víš co? Jestli ti nejde sestavit celou knížku, tak piš příběhovou knihu. Můžeš využít mnohem více nápadů:)! Uvídíš, že to půjde;). Je vidět, že máš talent, takže ho nevyčerpej:).

      Vymazat
  3. cool blog! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. thank you...but i think you don't understand czech language, do you?:D

      Vymazat
  4. S věkem a s psaním každý den se skvěle zdokonalíš a nakonec to určitě vyjde, držím palce! :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Bello. Podpora mě těší:)!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images