Rainbow eyes

28.9.12

Na prvním místě je omluva:). Nebyla jsem aktivní a nepřidávala články pěkně dlouhou dobu. Je mi to fakt líto, ale nějak jsem naprosto nestíhala:/.
Musím se pochlubit-přišla mi už paleta 120 stínů! Je úžasná. Člověk má hnedka barevnější svět. Další plus je, že mě více baví se malovat. Většina mých stínů(až na černé, šedé, stříbrné+jiné) je nepigmentovaná, takže bylo zbytečné se nějak namáhat.
Jakmile jsem přišla předevčírem domů ze školy, napadlo mě, že se mi hrozně líbí duhové líčení, takže jsem se o něj pokusila. Sice jsem si spálila oko, ale byla jsem spokojená. Další den jsem si ho  udělala také(líčení vypadalo mnohem lépe), ale bála jsem se, co na to spolužáci, že jsem tak "barevná". Obměna byla, že jsem nepoužila zelený stín ani černé linky→lépe to vypadá. Ale co se nestalo? Sklidila jsem úspěch a to dokonce od kluků. Celý den se mě spolužáci ptali, jak jsem to udělala a ať zavřu oči, takže jsem byla celá u(s)mrkaná (:D). Co mě pobavilo bylo to, že před první hodinou se ptal jeden spolužák dalšího spolužáka jestli umí španělštinu a ten odpověděl, že se jí učil celou cestu tramvají dokud jsem nenastoupila já. Hned mi docvaklo proč na mě celou cestu vejral:D! Trapný bylo, že za ním v tramvaji seděla jeho spolužačko-přítelkyně, která si už teď myslí, že jí ho chci přebrat:D! Ale tak nějak mě to od kluků potěšilo, když mi to pochválili. A prý, že nemají rádi, když to holka přehání s barvami. To tak. Stejně se jim líbí víc zmalovaná holka, než přírodní:D!
Předem se omlouvám, že líčení není "dokonalé". Líčila jsem se na zelené stíny+linky, které jsem si udělala už ráno, takže to tam i nehezky ulpělo do vrásky:/.



 Pokud se chce docílit hezké barvy, musíte si prvně udělat linku bílou tužkou na oči. Nejlepší je jí zahřát a nanést tenkým štětcem, tak pozor ať se nespálíte. Jako já.
 Pokud nemáte tenký štěteček udělejte to normálně hrotem bílé tužky. I tak se dá docílit krásné linky. Nemusíte používat černé linky a ani zelený stín.











A ovšem, že barvy vypadají lépe, než takhle vyfocené. 
Zkusíte tohle líčení? Přijde vám to hezké/zmalované?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. To se klukům ani nedivím, že na Tobě mohli oči nechat. To já taky a to jsem ženská. Vdaná ještě ke všemu:-D. Prostě kouzelné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O děkuji děkuji:D. Doufám, že to nevyznělo tak, že jsem se vytahovala, jen jsem se chtěla podělit o moje překvapení, že by se jim to mohlo líbit:D! A od tebe se to čte moc hezky;DD:3!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že si to myslíš:)! Akorát ten foťák to nebere, tak pěkně, jak to bylo:/. Hrozně mě to štve:/.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images